Τα δέκα χρόνια διεξαγωγής τους γιόρτασαν φέτος τα Social Media Awards με μία εντυπωσιακή τελετή απονομής, κατά τη διάρκεια της οποίας αναδείχθηκαν τα πιο δημιουργικά, καινοτόμα και αποτελεσματικά case studies της χρονιάς στα Social Media, αλλά και τα κορυφαία agencies και brands της δεκαετίας.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε, παρουσία 450 στελεχών, την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου στο Fantasia, κρατώντας μέχρι τέλους αμείωτο το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων με την ανακοίνωση των μεγάλων νικητών. Όχι μόνο της χρονιάς, αλλά ολόκληρης της δεκαετίας.
Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:
- η 4WiseMonkeys ως «Social Media Agency of the Year | 50+ employees»
- η Advengers ως «Social Media Agency of the Year | Up to 49 employees»
- η Vodafone ως «Social Media Brand of the Year»
Top 10 Social Media Agencies of the Decade
Στα κορυφαία agencies της δεκαετίας βρέθηκαν, με αποκλειστικό κριτήριο τα βραβεία που είχαν κερδίσει από την έναρξη των Social Media Awards το 2013, οι εξής:
- 4WiseMonkeys
- Wunderman Thompson Athens
- Dentsu
- Digital Minds
- The Newtons Laboratory
- Sleed
- Mindshare
- Socialab
- JNLeoussis+
- Cambo Advertising Agency
Top 10 Social Media Brands of the Decade
Αντίστοιχα, και πάντα με αποκλειστικό κριτήριο τα βραβεία που είχαν κερδίσει από την έναρξη των Social Media Awards το 2013, κορυφαία brands της δεκαετίας αναδείχθηκαν οι:
- Vodafone
- ΟΠΑΠ
- Cosmote
- DUO
- Lidl Ελλάς
- Aperol Spritz
- Γερμανός
- Ikea
- KitKat
- Τράπεζα Πειραιώς & Nike.
Τα platinum της φετινής διοργάνωσης
Τέλος, με Platinum βραβείο – ήτοι, την υψηλότερη βαθμολογία ανά ενότητα – τιμήθηκαν οι παρακάτω διαγωνιζόμενοι:
- 4WiseMonkeys & DUO στις ενότητες «Best Use of Meta Family of Apps | Communication» και «Best Use of YouTube | Communication»
- Ιασώ στην ενότητα «Best Use of Meta Family of Apps | Innovation»
- Άτρακτος στην ενότητα «Best Use of YouTube | Innovation»
- Socialab & Reckitt Benckiser στην ενότητα «Best Use of TikTok»
- Lidl Ελλάς στην ενότητα «Best Use of LinkedIn»
- Advengers στην ενότητα «Best Use of Other Social Media Platforms»
- Ikea στην ενότητα «Best Social Media Strategy for Brand Awareness».
Οι Jury Presidents
Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Λάζαρου Νικηφορίδη, Executive Creative Director της Digitas UK και του Μάνου Σπανού, CBO της Meta Materials Inc.
Jury President | The Agency Side
«Τα Social Media είναι ίσως το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης για τις ιδέες μας»
«Θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε παλιούς φίλους, σε συναδέλφους και πελάτες. Για μερικές εξαιρετικά καλογραμμένες συμμετοχές, για τα στιβαρά αποτελέσματα και για τις ιδέες που ξεχώρισαν. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε πλέον και οι επιλογές που κάνουμε αρχίζουν να είναι περισσότερο μέσα από το Social Media προφίλ μας, παρά από τη φυσική μας παρουσία. Και όσο μπαίνουμε στην εποχή του Web3, αυτή η γραμμή θα γίνεται όλο και πιο δυσδιάκριτη. Τα Social Media είναι ίσως πλέον το σημαντικότερο περιβάλλον έκφρασης για τις ιδέες μας. Πρέπει να θυμόμαστε όμως ότι, παρά τις αλλαγές και τις εξελίξεις, αυτό που μας έκανε και θα συνεχίσει να μας κάνει χρήσιμους στους πελάτες και στις μάρκες είναι η δημιουργικότητα και οι ιδέες. Ειδικά σε έναν κόσμο που μπορούμε να παίξουμε σημαντικό ρόλο στη δημιουργία ενός πιο υπεύθυνου και συμπεριληπτικού κόσμου».
Jury President | The Brand Side
«Κάτι που βοήθησε τους νικητές να ξεχωρίσουν ήταν η δυνατή δημιουργικότητα»
«Ήταν μία άψογη και αξιοκρατική διοργάνωση με πλειάδα συμμετοχών να βρίσκονται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες. Δεν έχουμε να ζηλέψουμε πολλά από αντίστοιχες συμμετοχές και θεσμούς του εξωτερικού. Κυρίως στο κομμάτι της στρατηγικής, στην υλοποίηση των πλάνων, όπως επίσης και στη μέτρηση των αποτελεσμάτων.
Κάτι που βοήθησε τους νικητές να ξεχωρίσουν ήταν επιπλέον η δυνατή δημιουργικότητα. Αυτό που θα ήθελα να ζητήσω λοιπόν από τους συμμετέχοντες στα επόμενα Social Media Awards θα ήταν να δώσουν ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στη δημιουργικότητα, να επενδύσουν σε αυτήν και να εμπνευστούν από τους σημερινούς νικητές. Αν συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την στρατηγική και την εκτέλεση, τότε ειλικρινά θα βγάζουμε παγκόσμιας κλάσης περιεχόμενο».
«OF THE YEAR» 2022
Social Media Agency of the Year | 50+ employees: 4WiseMonkeys
Social Media Agency of the Year | Up to 49 employees: Advengers
Social Media Brand of the Year: Vodafone
Ολόκληρος ο πίνακας νικητών είναι διαθέσιμος
στο website των βραβείων: www.socialmediaawards.gr
Social Media Agency of the Year | 50+ Employees
4wisemonkeys
«Ρόλο πρωταγωνιστή στο νέο τοπίο»
«H τελευταία δεκαετία έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της στη διαφήμιση, αφού η τεχνολογία με αιχμή του δόρατος τα social media μεταμόρφωσαν το παραδοσιακό μονόδρομο μοντέλο επικοινωνίας επιβάλλοντας οριστικά την αμφίδρομη επικοινωνία. Ένα μοντέλο που ουσιαστικά ευνόησε τη δημιουργικότητα, αφού με τη βοήθεια των χρηστών οι καμπάνιες που ξεχώριζαν γίνονταν viral. Μέσα σε αυτή τη νέα εποχή καινοτομίας αναδύθηκε πριν οκτώ χρόνια η 4WiseMonkeys, φέροντας στο DNA της όλα τα χαρακτηριστικά που την εδραίωσαν σε ρόλο πρωταγωνιστή στο νέο τοπίο που διαμορφωνόταν. Με μια σειρά από καινοτόμες 360 καμπάνιες που συζητήθηκαν, κέρδισε την εμπιστοσύνη κοινού και πελατών αλλά και μια σειρά από διακρίσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η ανάδειξη της 4WiseMonkeys για μια ακόμα χρονιά ως Agency of the Year είναι η επιβράβευση της σκληρής δουλειάς της ομάδας μας και της τόλμης και θέλησης των πελατών μας για καινοτομία. Τους ευχαριστούμε όλους πολύ».
Social Media Agency of the Year | Up to 49 employees
Advengers
«Ουσιαστικό αποτέλεσμα στα brands που εκπροσωπούμε»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι και περήφανοι για τη διάκριση ως Social Media Agency of the Year | Up to 49 employees στα Social Media Awards! Τα social media, από το Facebook μέχρι το TikTok, απαιτούν στρατηγική, δημιουργικότητα, γνώση τεχνολογίας, συνεχή εκπαίδευση, πάθος για ανάλυση δεδομένων, αποτελεσματικά media και προσαρμοστικότητα στην κάθε αλλαγή. Επακόλουθο των παραπάνω, είναι η δημιουργία ουσιαστικών κοινοτήτων γύρω από κάθε brand, παρέχοντας το άμεσο feedback του καταναλωτή σε κάθε δράση, είτε αυτό μεταφράζεται σε follow, είτε σε engagement, είτε ακόμη και σε conversion. Σαν Advengers νιώθουμε ότι αυτή η διάκριση στα Social Media Awards, απεικονίζει παραστατικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά, όπως απορρέουν τόσο από τις διαφορετικές εξειδικεύσεις των ανθρώπων και των ομάδων μας, όσο και από την καλή συνεργασία με τους συνεργάτες μας, φέρνοντας ουσιαστικό αποτέλεσμα στα brands που εκπροσωπούμε».
Social Media Brand of the Year
Vodafone
«Ακολουθώντας μια “creating the future” κουλτούρα»
«Η ανάδειξή μας ως Social Media Brand of the Year για 2η συνεχόμενη χρονιά, ανάμεσα σε τόσο δυνατές και άκρως ανταγωνιστικές υποψηφιότητες στα Social Media Awards 2022, είναι επιβράβευση της “creating the future” & “test & learn” κουλτούρας που διακατέχει το σύνολο της in-house media ομάδας μας. Πειραματιστήκαμε, δε φοβηθήκαμε να κάνουμε λάθη και να μάθουμε από αυτά και στο τέλος συνδυάζοντας καινοτόμα το creative content με το σωστό media mix και measurement, χρησιμοποιώντας insights, platforms & data, βγήκαμε νικητές».
Οι Platinum νικητές ξεχώρισαν, συγκεντρώνοντας την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε κατηγορία, επενδύοντας στα κατάλληλα για το κοινό-στόχο Μέσα και στο engaging περιεχόμενο.
Ιασώ
«Σπουδαίο να νιώθεις ότι με τη δύναμη των SoMe μπορείς να σώσεις ζωές»
«Το Ιασώ, η μεγαλύτερη Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική στην Ευρώπη, πρωτοπορεί στον τομέα του marketing υπηρεσιών υγείας. Τα βραβεία στα Social Media Awards ήταν για εμάς μία μεγάλη αναγνώριση της ομαδικής δουλειάς και της μεγάλης προσπάθειας που καταβάλλουμε καθημερινά για να είμαστε πρώτοι στον κλάδο μας. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γιατί με την καμπάνια για τον Μήνα Μαστού καταφέραμε με ουσιαστικό τρόπο, αξιοποιώντας τα social media, να αφυπνίσουμε και να παρακινήσουμε έναν πολύ μεγάλο αριθμό γυναικών να δώσουν προτεραιότητα στην υγεία τους αφήνοντας πίσω τις δικαιολογίες. Είναι πολύ σπουδαίο να ξέρεις και να νιώθεις ότι με τη δύναμη των social media μπορείς ακόμα και να σώσεις ζωές. Πολλά συγχαρητήρια στην Boussias για την εξαιρετική διοργάνωση του θεσμού και σε όλους τους συμμετέχοντες».
Socialab
«Ακολουθώντας πάντα τα interests των καταναλωτών»
«Ακολουθώντας πάντα τα interests των καταναλωτών, θέλαμε να επενδύσουμε ακριβώς στο Μέσο στο οποίο θα βρούμε τις ηλικίες που μας ενδιαφέρουν, δημιουργώντας όμως native περιεχόμενο για την πλατφόρμα. Οπότε δημιουργήσαμε μια καμπάνια η οποία συνδυάζει τόσο το entertaining στοιχειο που ταιριάζει στο μέσο όσο και το educational περιεχόμενο. Αυτός ο συνδυασμός είναι που κάνει τους χρήστες όχι μόνο να δουν την καμπάνια, αλλά να αντιδράσουν, να την σχολιάσουν θετικά αλλά και να φέρουν πωλήσεις στο brand».
Άτρακτος
«Ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να σταματήσουμε»
«Αν έχεις τα κοινωνικά σου “μάτια” ανοιχτά, βλέπεις και προβλήματα, βλέπεις και αδικίες, βλέπεις και ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες. Πολλές φορές αυτό που δεν βλέπεις, είναι τον τρόπο να βοηθήσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο φτιάξαμε την Άτρακτο. Ως ένα σώμα αλλαγής, με πρώτο μας στόχο την προώθηση θετικών προτύπων. Σήμερα τα παιδιά της Ατράκτου, αυτά που λένε “Μεγάλες Κουβέντες” πήραν πολλά βραβεία και πάνω από όλα το μεγαλύτερο και πιο ηχηρό χειροκρότημα. Και έτσι ξέρουμε ότι δεν μπορούμε να σταματήσουμε! Είμαστε περήφανοι για τα “Ατρακτόπαιδα” και τα πρώτα μας βήματα, αλλά και ανυπόμονοι για τα επόμενα»
Ikea
«Ξεπερνώντας τους αρχικούς μας στόχους»
«Για μία ακόμα χρονιά η Boussias και η κριτική επιτροπή μας τιμά με 6 Social Media Awards. Ως οι ειδικοί της ζωής στο σπίτι, προτείναμε μέσω της καμπάνιας “Μια καινούργια, καλύτερη μέρα ξεκινάει από το σπίτι”, προσιτές και εύκολες λύσεις για μια πιο βιώσιμη καθημερινή ζωή στο σπίτι. Μία 360° καμπάνια που κατάφερε να μεταφέρει εύστοχα και απλά το μήνυμα στο κοινό μας, αποδίδοντας σημαντικά αποτελέσματα και ξεπερνώντας τους αρχικούς μας στόχους».
Την τελευταία δεκαετία τα Social Media άλλαξαν τον κόσμο της διαφήμισης όπως τον ξέραμε. Ποια ήταν όμως τα agencies που χάραξαν τον δρόμο αυτής της αλλαγής και βρέθηκαν στο Top 10 Social Media Agencies of the Decade;
4WiseMonkeys
«Είναι η επιβράβευση μιας μακράς πορείας που συνοδεύτηκε από καινοτομία, στρατηγική σκέψη, out of the box thinking. Αξίζει ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την ομάδα μας αλλά και όλους τους συνεργάτες που έχουν περάσει τα τελευταία χρόνια από το agency. Όλοι μαζί καταφέραμε να δώσουμε πραγματική αξία στα brands με τα οποία συνεργαζόμαστε. Ένα τεράστιο ευχαριστώ στους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη με την οποία μας περιβάλλουν όλα αυτά τα χρόνια. Δεσμευόμαστε ότι και την επόμενη δεκαετία θα είμαστε εκεί παρόντες στην πρωτοπορία των νέων τάσεων στην επικοινωνία».
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder/ Head of Creative, 4WiseMonkeys
Wunderman Thompson Athens
«Αυτές οι τόσο σημαντικές διακρίσεις έχουν πολλαπλή αξία για την ομάδα της Wunderman Thompson γιατί συμπίπτουν με την πρόσφατη καμπάνια μας “Together In Positive Change” και είναι η έμπρακτη απόδειξη αυτής της θετικής αλλαγής που πρεσβεύουμε ως εταιρεία και της δέσμευσής μας να γινόμαστε καταλύτης ανάπτυξης για brands που φιλοδοξούν να πρωταγωνιστούν στη νέα εποχή».
Στέλλα Θωμά, Social Media & Content Director, Wunderman Thompson Athens
Dentsu Greece
«Η διάκριση της Dentsu ως ένα από τα “Top 10 Social Media Agencies of the Decade” στα Social Media Awards 2022, είναι ιδιαίτερα τιμητική και μας γεμίζει ικανοποίηση. Το να ξεχωρίζεις ανάμεσα σε τόσα πολλά agencies είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και προσπάθειας. Ένα μεγάλο “ευχαριστώ” στους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια, καθώς και σε όλες τις ομάδες που εργάστηκαν στην Dentsu αυτά τα 10 χρόνια».
Μανόλης Κονταράκης, Chief Digital Officer, Dentsu Greece
Digital Minds
«Το 2022 γιορτάζουμε τα δέκατα γενέθλια της Digital Minds και η βράβευση μας ως το 4ο κορυφαίο Social Media Agency της δεκαετίας μας δίνει μεγάλη χαρά και ικανοποίηση για τις προσπάθειες που κάνουμε ως ομάδα. Συνεχίζουμε με το ίδιο πάθος και όραμα να παρέχουμε πρωτοπόρες digital υπηρεσίες ικανοποιώντας στον απόλυτο βαθμό τις ανάγκες των πελατών μας».
Κωνσταντίνος Χαμαλίδης, CEO & Founder, Digital Minds
The Newtons Laboratory
«Μετά από τόσες στιγμές και εμπειρίες που χάσαμε, αυτές οι γιορτές της δουλειάς μας, είναι απαραίτητες. Χρόνια πολλά στον θεσμό! Συγχαρητήρια σε όλους, νικητές και συμμετέχοντες. Συγχαρητήρια στη Newtons».
Βασίλης Μούσκας, Digital Account Director, The Newtons Laboratory
Sleed
«Αισθανόμαστε ευγνωμοσύνη για τη φετινή μας βράβευση και έχουμε σημαντικούς λόγους να το γιορτάσουμε. Αυτή τη δεκαετία, μέσα από το πραγματικό ενδιαφέρον, τη στοχοπροσήλωση και την αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε, καταφέραμε να μεγαλώσουμε τόσο σαν οργανισμός, αλλά και ο κάθε ένας μας ξεχωριστά σαν επαγγελματίες. Καθημερινά αντλούμε ενέργεια από την αναγνώριση της αγοράς και σαφώς ένα ακόμα πειστήριο της συλλογικής αυτής προσπάθειας είναι η βράβευση μας εντός των Top 10 Social Media Agencies of the Decade».
Στέλιος Ηλιάκης, General Manager, Sleed
Mindshare
«Στη Mindshare, η προσπάθειά μας εστιάζει στην εξυπηρέτηση των KPIs των πελατών μας. Αν μαζί με αυτό έρθει και βραβείο, ακόμα καλύτερα! Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην ομάδα performance της Mindshare που διαχρονικά δίνει τον καλύτερο εαυτό της, φροντίζοντας πάντα για το καλύτερο αποτέλεσμα. Παράλληλα, ένα -εξίσου- μεγάλο ευχαριστώ πάει και στους πελάτες μας οι οποίοι πιστεύουν στις ιδέες και τις προτάσεις μας και αποτελούν τον καλύτερο και πιο σημαντικό κριτή μας».
Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager – Digital, Mindshare
Socialab
«H διάκρισή μας αυτή, πέρα από ανταμοιβή για τη δουλειά μας, δείχνει πως η Socialab έχει αντοχή στον χρόνο και ότι οι ιδέες μας ήρθαν για να μείνουν. Ευχαριστούμε όλους όσοι μας στήριξαν και θα συνεχίσουν να μας στηρίζουν».
Γιάννης Αρμπής, CEO, Socialab
JNLeoussis+
«Η ξεχωριστή διάκριση της ομάδας μας στα “Top 10 Social Media Agencies of the Decade” στα Social Media Awards 2022 ήταν μια υπέροχη, ευχάριστη έκπληξη για όλους μας. Μια διάκριση που αποδεικνύει πως όταν η ευφάνταστη δουλειά στηρίζεται στη σωστή στρατηγική κατεύθυνση και στην εμπιστοσύνη των πελατών μας, οδηγεί σε αληθινά αποτελέσματα. Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτήν την τιμητική διάκριση, κι υποσχόμαστε να συνεχίσουμε να δημιουργούμε καμπάνιες που αφήνουν το δικό τους “αποτύπωμα” στο μυαλό και τις καρδιές των ανθρώπων».
Ολίβια Κεφάλα, General Manager, JNLeoussis+ & Avakon+
Cambo Advertising Agency
«Πέρυσι αναδειχθήκαμε Social Media Agency of the Year, φέτος ανάμεσα στις 10 κορυφαίες εταιρείες της δεκαετίας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι που όλα αυτά τα χρόνια συμμετέχουμε και διακρινόμαστε σε έναν σημαντικό για τον κλάδο μας θεσμό».
Κατερίνα Μπεκύρου, Creative Director, Cambo Advertising Agency
Τα brands που δεν φοβήθηκαν να τολμήσουν όσον αφορά στο περιεχόμενο και το Μέσο κέρδισαν μια ξεχωριστή θέση στη μνήμη του καταναλωτικού κοινού, αλλά και του Top 10 Social Media Brands of the Decade.
Vodafone
«Η ανάδειξη της in-house media ομάδα της Vodafone Ελλάδος ως Social Media Brand of the Decade στα Social Media Awards 2022, είναι αποτέλεσμα ομαδικής συνεργασίας διαφορετικών ανθρώπων, οι οποίοι με τη στρατηγική, το ταλέντο, το πάθος και το “test and learn” πνεύμα τους, μας κάνουν καθημερινά περήφανους. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συνεργάτες μας που τα τελευταία χρόνια μοιραστήκαμε τις ίδιες αξίες και το κοινό όραμα, που δίνει έμφαση στο “εμείς”. Η Vodafone αποτελεί διαχρονικά μια μάρκα που συνεχώς εξελίσσεται, τοποθετώντας τον άνθρωπο πάντα στο επίκεντρο. Η τεχνολογία μπορεί να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων, αλλά είναι οι άνθρωποι που τη χρησιμοποιούν που μπορούν να κάνουν τη διαφορά».
Digital + Media Team, Brand CoE, Vodafone Greece
ΟΠΑΠ
«Είμαστε ιδιαίτεροι περήφανοι για τη συγκεκριμένη διάκριση που επισφραγίζει την ισχυρή παρουσία μας στα Social Media και μας δίνει το έναυσμα για τη δημιουργία ακόμη πιο πρωτότυπου και engaging περιεχομένου. Πιστεύω ότι η συνεχής και αυθεντική αλληλεπίδραση με τους ακολούθους μας θα οδηγήσει σε ακόμη πιο πολλές διακρίσεις τα επόμενα χρόνια».
Mαργαρίτα Βενάρδου, Μarketing Communications Director, ΟΠΑΠ
DUO
«Είναι μεγάλη μας τιμή και χαρά να βρισκόμαστε στη 4η θέση του “Top 10 Social media Brands of the Decade”. Θέλουμε να είμαστε κοντά στους νέους και να επικοινωνούμε στη γλώσσα τους σημαντικά θέματα που τους αφορούν γύρω από το σεξ και την ασφάλεια τους, κάτι που κάνουμε τα τελευταία χρόνια. Ασφαλώς δε θα είχαμε πάρει αυτή τη σημαντική διάκριση χωρίς τους συνεργάτες μας, 4WiseMonkeys, που θέλουμε να ευχαριστήσουμε για τις δημιουργικές τους ιδέες».
Εύη Χριστοδούλου, Brand Manager, Beiersdorf Hellas AE
LIDL ΕΛΛΑΣ
«Ευχαριστούμε θερμά την Boussias για την αξιοσημείωτη διάκριση τοποθετώντας τη Lidl Ελλάς στο βάθρο των Top 10 Social Media Brands της δεκαετίας. Είναι μία διάκριση, η οποία μας τιμά ιδιαιτέρως και αποδεικνύει ότι η στρατηγική που έχουμε επιλέξει στα Social Media είναι άκρως επιδραστική και πετυχημένη, αναδεικνύοντας την ολοένα και μεγαλύτερη αλληλεπίδραση των καταναλωτών – χρηστών στα Social Media, ορίζοντας τα ως ένα από τα βασικά αλλά και δημιουργικά μέσα επικοινωνίας της Lidl Ελλάς».
Χαράλαμπος Κυριάκου, Team Manager, Online Marketing & Social Media, Lidl Ελλάς
Aperol Spritz
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για μια ακόμα διάκριση του Aperol Spritz, ως ένα από τα Top 10 Brands of the Decade στα Social Media Awards. Η εξαιρετικά τιμητική αυτή βράβευση είναι προϊόν ομαδικής δουλειάς και αποτελεσματικότητας σε projects που ανέδειξαν στρατηγικά τη μάρκα μέσα από επίκαιρες καμπάνιες throught out the years».
Αστερία Πασιά, Senior Brand Manager Premium Spirits, Coca-Cola Hellenic Bottling Company Greece
Ikea
«Η θέση μας ανάμεσα στα Top 10 Social Media Brands of the Decade αποτελεί για εμάς μία πολύ σημαντική διάκριση. Τα Social Media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας τόσο για branding ενέργειες όσο και για performance. Αυτή η αναγνώριση είναι μία πρόκληση για εμάς ώστε να προσπαθούμε να εξελίσσουμε και να βελτιώνουμε συνεχώς τη στρατηγική μας, ανανεώνοντάς την με τα latest trends και best practices σε επίπεδο content production και media buying».
Καρολίνα Μιζάν, Digital Marketing Executive, Ikea
KitKat
«Το ταξίδι της KitKat ξεκίνησε το 1935 με πρώτο σταθμό το Λονδίνο. Σήμερα διατίθεται σε περισσότερες από 80 χώρες, παραμένοντας στην κορυφή των προτιμήσεων χάρη στην τέλεια ισορροπία απαλής σοκολάτας γάλακτος και τραγανής γκοφρέτας. Με το περίφημο slogan της “Κάνε ένα διάλειμμα, κάνε ένα KitKat”, έχει προσκαλέσει, ιδιαίτερα μέσω των Social Media, τους λάτρεις της σοκολάτας σε διαλείμματα απρόσμενα και απολαυστικά. Αυτό το βραβείο επιβεβαιώνει με τον καλύτερο τρόπο ότι όσα διαλείμματα κάναμε μαζί με την KitKat ήταν και παραμένουν αυτά που μας αρέσουν, που μας αξίζουν και μας κάνουν να γελάμε και να μοιραζόμαστε. Γι’ αυτό θα συνεχίσουμε! Εξάλλου με την KitKat το διάλειμμα είναι απλό: ανοίγεις, κόβεις, σπας και απολαμβάνεις!».
Αλεξία Λασκαράτου, Impulse Confectionery Manager, Nestlé
Τράπεζα Πειραιως
«Τα Social Media αποτελούν ένα πολύ σημαντικό touchpoint επικοινωνίας της τράπεζας με το κοινό και τους πελάτες της, δίνοντας μεγάλη έμφαση στη παραγωγή χρήσιμου και ενημερωτικού περιεχομένου για τα νέα της τράπεζας, καθώς και για την ανάπτυξη των καμπανιών της. Η βράβευση της Τράπεζας Πειραιώς στα top Social Media brands της δεκαετίας μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς αποτελεί μία έμπρακτη αναγνώριση της συστηματικής προσπάθειας για τη βέλτιστη προβολή του οργανισμού, με up to date επικοινωνιακή στρατηγική και υψηλή αποτελεσματικότητα».
Φίλιππος Προύντζος, Director, Retail & Digital Marketing, Τράπεζα Πειραιώς