Αγαπά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα αξιοποιεί με κάθε δυνατό τρόπο, παρακολουθεί όλες τις τάσεις και τα νέα εργαλεία. Η ελληνική αγορά «αγαπά» τα social media και το δείχνει, με τα Social Media Awards να έρχονται για ακόμα μια φορά, να βραβεύσουν τις καλύτερες εκφάνσεις αυτού του… love affair!

Άλλη μια διοργάνωση Social Media Awards ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, αναδεικνύοντας για 8η χρονιά τις βέλτιστες πρακτικές Marketing σε όλα τα δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι νικητές των Social Media Awards 2020 ανακοινώθηκαν μέσω της ιστοσελίδας www.socialmediaawards.gr, με τα επιχειρηματικά βραβεία να διοργανώνονται για ακόμα μια χρονιά από το Marketing Week και τη Boussias Communications, με την υποστήριξη του Facebook.

Συνολικά βραβεύτηκαν 41 εταιρείες, ενώ τα Platinum Awards, την ύψιστη διάκριση για κάθε ενότητα, απέσπασαν οι παρακάτω:           

  • Η Ikea στις ενότητες «Best of Facebook Family of Apps – Communication» και «Best of YouTube – Communication», με το Ikea Love Story
  • Η Lidl Ελλάς στις ενότητες «Best of Twitter» και «Best Covid-19 Response», με την υποψηφιότητα «Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…»
  • Οι Mindshare και MAC Cosmetics στην ενότητα «Best of Facebook Family of Apps – Innovation», με τοproject «Facebook Incrementality Testing: Approved»
  • Οι Digital Minds και Nestle στην ενότητα «Best of YouTube – Innovation» για το «Τραγούδι από Frappe?!»
  • Η Τράπεζα Πειραιώς στην ενότητα «Best of LinkedIn» για το «Project Future CEO campaign»
  • Οι Sleed και Vivechrom στην ενότητα «Best on Other Social Media Platforms», για το «A (P)interesting Approach by Vivechrom».

Αντίστοιχα, με Gold βραβείο τιμήθηκαν οι:

  • AB Βασιλόπουλος
  • Beat
  • BGM OMD
  • Γερμανός
  • Cosmote
  • Digital Minds
  • Flying Pot Group
  • Ikea
  • Lidl Ελλάς
  • Mindshare
  • Nestle
  • ΟΠΑΠ
  • PepsiCo Greece
  • Πλαίσιο
  • Roche Hellas
  • Relevance
  • Redirect
  • Sleed
  • Τράπεζα Πειραιώς
  • Vivechrom

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 48 καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπό την προεδρία του Δημητρίου Κορνιώτη, Global Marketing Solutions στο Facebook.

ΟI ΧΡΥΣΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
Στην Ενότητα Best of Facebook Family of Apps – Communication, Χρυσό βραβείο απέσπασαν σε επιμέρους κατηγορίες οι υποψηφιότητες «Mindshare: MAC Cosmetics», «Mindshare: Demy X Smashbox – Full Coverage for Full Coverage», «Relevance Digital Agency | Beat: Beat App: Together on this Ride», «Γερμανός: 40 Χρόνια Γερμανός, Αυτό που μένει είναι το συναίσθημα», «Ikea: Ikea Love Story» και «Lidl Ελλάς: Η ανθρώπινη πλευρά ενός κορυφαίου retailer».

Στην Ενότητα Best of Facebook Family of Apps – Innovation, Gold απονεμήθηκε στις «ΟΠΑΠ: ΟΠΑΠChatbots για Πάμε Στοίχημα και Τζόκερ», «Mindshare: MAC Cosmetics x Facebook Incrementality Testing: Approved», «Ikea» και «Relevance Digital Agency | Beat: Beat App: Together on this Ride».

Στην Ενότητα Best of YouTube – Communication, Χρυσοί νικητές αναδείχθηκαν οι «Mindshare: Box Food App», «Digital Minds | Nestle: Nescafé Frappé | Τραγούδι από Frappé?!», «Roche Hellas: Εκστρατεία Ενημέρωσης «Ο Αιμίλιος μας μαθαίνει για την αιμορροφιλία»», «Cosmote: What’s Up», «Ikea: Ikea Love Story».

Στην Ενότητα Best of YouTube – Innovation, Gold απέσπασαν οι «The Flying Pot | PepsiCo Greece: Ruffles Stories», «Mindshare | Γερμανός: Καταστήματα Γερμανός | 40 Years – 40 Offers», «ΠλαίσιοComputers: Turbo-X Android TV X Σπύρος Μαργαρίτης», «Cosmote: «The Real Robokids»», «Digital Minds | Cosmote: Cosmote Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς 2ος Κύκλος», «Ikea: Ikea Love Story», «Digital Minds | Nestle: Nescafé Frappé | Τραγούδι από Frappé?!» και «Cosmote: Foititobeef».

Στην Ενότητα Best of LinkedIn, με Χρυσό βραβείο διακρίθηκαν οι «Τράπεζα Πειραιώς: Project Future CEO campaign» και «BGM OMD | Daimler, Mercedes Benz: Business Solutions Campaign».

Στην Ενότητα Best of Twitter οι «Redirect: Netflix Greece | Η persona της διπλανής πόρτας βλέπειNetflix», «Lidl Ελλάς: Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…», «ΑΒ Βασιλόπουλος: Happy Father’s Day» και στην Ενότητα Best on Other Social Media Platforms (Tik Tok – Pinterest – Viber) η«Sleed | Vivechrom: a (P)interesting Approach by Vivechrom».

Στην Ενότητα Best Covid-19 Response, Gold νικητές αναδείχθηκαν οι «Lidl Ελλάς: Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…» και «Relevance Digital Agency | Beat: H πιο ασφαλής μετακίνηση στην πόλη».

«Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν ήταν αυτές που έβαλαν τον καταναλωτή στην πρώτη θέση»
«Το 2020 ήταν μια δύσκολη χρονιά για όλους και πολλά brands χρειάστηκε να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους κυριολεκτικά σε μία ημέρα! Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν ήταν αυτές που έβαλαν τον καταναλωτή στην πρώτη θέση και άρχισαν να πειραματίζονται με νέες πρακτικές μάρκετινγκ: γρήγορες αλλαγές, τακτικές με προσωποποίηση της επικοινωνίας και δημιουργία περιεχομένου που βοηθάει τον καταναλωτή.

Κατά την άποψή μου, η ειδοποιός διαφορά ήταν το κατά πόσο αυτές οι τακτικές υιοθετήθηκαν, ή θα υιοθετηθούν, σαν μακροπρόθεσμες στρατηγικές επικοινωνίας. Παρόλο που το 2020 χρειάστηκε πολύ μεγαλύτερη ευελιξία από ότι ίσως περιμέναμε, νομίζω πως ταυτόχρονα δημιούργησε ευκαιρίες πειραματισμού και καινοτομίας, που θα οδηγήσουν σε σημαντικές αλλαγές κυρίως στο κομμάτι του e-commerce και του branding. Κλείνοντας, θα ήθελα να πω συγχαρητήρια σε όλους τους υποψηφίους!».
Ελένη Καραμαλέγκου, Μέλος Κριτικής Επιτροπής

«Η καινοτομία είναι στο DNA Της ελληνικής αγοράς»
«Σε μια, τουλάχιστον, ιδιαίτερη χρονιά όπως η φετινή, ο σχεδιασμός των βραβείων δεν θα μπορούσε παρά να ακολουθήσει τη νέα πραγματικότητa. Έτσι, πέρα από την εξέλιξη και την αξιοκρατία – δομικά στοιχεία του σχεδιασμού των βραβείων – θέσαμε ως πρωταρχικό στόχο την προσαρμογή μας στα νέα δεδομένα. Για να πετύχουμε τα παραπάνω προσθέσαμε νέες κατηγορίες και ενότητες, θέσαμε ξεκάθαρα κριτήρια αξιολόγησης και ανανεώσαμε την κριτική επιτροπή, με παραπάνω από 30 κορυφαία στελέχη.

Η προσπάθεια για καινοτομία ήταν πλέον εμφανής στις περισσότερες υποψηφιότητες. Τόσο τα καθιερωμένα brands και agencies, όσο και οι νέες εταιρείες του χώρου, απέδειξαν ότι η διάθεση να φέρουν το κάτι καινούργιο υπάρχει στο DNA τους.

Οι υποψηφιότητες που ξεχώρισαν φέτος, ήταν αυτές που είχαν ένα ξεκάθαρο πλάνο στους επιχειρηματικούς στόχους τους, στις λύσεις που επελέγησαν, στον τρόπο αξιοποίησης του δημιουργικού και κυρίως στο πώς χρησιμοποιήσαν τα πιο εξελιγμένα εργαλεία μέτρησης.

Κοιτώντας την επόμενη χρονιά και ελπίζοντας σε ένα πιο υγιές 2021, ο πήχης θα ανέβει ακόμη πιο ψηλά, μιας και οι λύσεις συνεχώς εξελίσσονται. Το δημιουργικό θα συνεχίσει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά στη νέα εποχή, με τεράστιες αλλαγές στο διαφημιστικό οικοσύστημα (cookies, IOs14 privacy κ.τ.λ.) η καινοτομία και η χρήση των εργαλείων μέτρησης αποτελεσμάτων θα είναι στο επίκεντρο. Συγχαρητήρια ξανά για την εξαιρετική προσπάθεια σε όλες τις υποψηφιότητες».
Δημήτρης Κορνιώτης, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής

Οι Platinum νικητές αποδεικνύουν ότι η ελληνική αγορά γνωρίζει καλά τα social media, αξιοποιεί κάθε τους feature με το βέλτιστο αποτέλεσμα και ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις προσδοκίες των καταναλωτών.

«Τα social media αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας»
«Η χρήση διαφορετικών μέσων επικοινωνίας δεν αποτελεί μόνο πρόκληση για τα brands, αλλά προσφέρει πολλαπλές ευκαιρίες άμεσης επικοινωνίας με τον τελικό χρήστη. Τα social media λοιπόν, αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας, επενδύοντας κάθε χρόνο όλο και περισσότερο.

Φέτος, βραβευόμαστε για την επικοινωνία της καμπάνιας μας, Ikea Love Story, σε YouTube και Facebook, για τις Dynamic καμπάνιες μας στο Facebook, αλλά και για την επικοινωνία με το κοινό μας κατά τη διάρκεια του πρώτου ελληνικού lockdown, σε συνεργασία με την Ogilvy. Φτάνουμε στο τέλος μίας δύσκολης χρονιάς με 2 Platinum, 2 Gold και 1 Silver βραβεία αντίστοιχα και με αισιοδοξία για το 2021».
Καρολίνα Μιζάν, Marketing, Ikea

«Με την καμπάνια “Γίνε CEO” επιδιώξαμε να φέρουμε τους νέους πιο κοντά στα όνειρά τους»
«Η Τράπεζα Πειραιώς επενδύει στη νέα γενιά και πιστεύει ότι η ποιοτική εκπαίδευση είναι θεμελιώδης παράγοντας για τη μετάβαση της ελληνικής οικονομίας στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Στο πλαίσιο αυτό, ανταποκρίνεται στην ανάγκη για εξειδίκευση των νέων προκειμένου να εισέλθουν με αξιώσεις στην αγορά εργασίας με το Project Future, το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας που συνδέει τους νέους πτυχιούχους με τις επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους εφόδια σε τομείς αιχμής. Σε συνεργασία με το ReGeneration, δημιουργήσαμε πριν από 2 χρόνια το Project Future και το υλοποιούμε κάθε χρόνο, ενισχύοντάς το ώστε να βοηθήσει όλο και περισσότερους νέους.

Στην Τράπεζα Πειραιώς είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για την Platinum τιμητική διάκριση που έλαβε η επικοινωνία του Project Future στο Linkedin. Με τη δημιουργία της καμπάνιας “Γίνε CEO” επιδιώξαμε να φέρουμε τους νέους πιο κοντά στα όνειρά τους. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα όλους τους συντελεστές του Project Future και θα συνεχίσουμε δυναμικά τη προσπάθεια μας και στους επόμενους κύκλους του προγράμματος!».
Φίλιππος Προύντζος, Marketing Director, Retail & Digital Marketing, Τράπεζα Πειραιώς

«Μέσω των βραβείων μας αναδεικνύεται η δημιουργική προσέγγιση και ο κοινωνικός αντίκτυπος που επιτυγχάνεται μέσω των social media»
«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που διακριθήκαμε για ακόμα μία φορά στα Social Media Awards, τη δημοφιλέστερη διοργάνωση για τα Social Media στην ελληνική αγορά. Τα 5 βραβεία που αποσπάσαμε φέτος, μας καθιστούν πολύ υπερήφανους, καθώς μέσω αυτών αναδεικνύεται αφενός η δημιουργική προσέγγιση και αφετέρου ο κοινωνικός αντίκτυπος που επιτυγχάνεται με συνέπεια και διαρκή εξέλιξη τα τελευταία χρόνια μέσω των καναλιών κοινωνικής δικτύωσης για το brand μας.Ιδιαίτερη χαρά όμως αισθανόμαστε αναμφίβολα για τις 2 Platinum βραβεύσεις μας, στις κατηγορίες Best of Twitter και Best Covid-19 Response.

Δράττοντας την ευκαιρία που δημιουργήθηκε με την ανάρτηση ενός ανταγωνιστή μας για την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα και παραμένοντας πιστοί στη δέσμευσή μας για ένα “Καλύτερο Αύριο” καταφέραμε να αποδείξουμε πως στα θέματα που αφορούν το σύνολο των αξιών και τη φιλοσοφία που οφείλει να διέπει ένα μεγάλο brand δεν χωρούν διακρίσεις. Με μεγάλη μας έκπληξη διαπιστώσαμε πως η πλειοψηφία της κοινότητας, των μέσων αλλά και των εταιρειών τάχθηκε άμεσα υπέρ αυτής της κίνησης, αποδεικνύοντας εμπράκτως πως το copy που επιλέξαμε για τη συγκεκριμένη αναδημοσίευση, είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό λεκτικό, αλλά αποτελεί ουσιαστική δέσμευση όλων μας, πως “στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο, είμαστε όλοι μαζί”».
Ελένη Σαββίδου, Team Manager Social Media, Lidl Ελλάς

«Καταφέραμε να συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την ανάλυση δεδομένων»
«Το Platinum βραβείο του συνεργάτη μας Nescafé Frappé στα φετινά Social Media Awards, αποτελεί για εμάς στην Digital Minds αποτέλεσμα σκληρής και δημιουργικής πάνω απ’ όλα εργασίας. Ήρθαμε αντιμέτωποι με μια μεγάλη πρόκληση ώστε να επιτύχουμε έναν μεγάλο στόχο και καταφέραμε να συνδυάσουμε τη δημιουργικότητα με την ανάλυση δεδομένων.

Η ολοκληρωμένη προσπάθειά μας επιβραβεύεται με τα οργανικά αποτελέσματα της καμπάνιας και επιστεγάζεται με το Platinum βραβείο. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μας που έδειξαν εμπιστοσύνη στην ιδέα μας, τους creators της Digital Minds για την άψογη συνεργασία τους και την ομάδα της Digital Minds για την επιτυχημένη υλοποίηση!».
Κώστας Χαμαλίδης, CEO & Founder, Digital Minds

«Στόχος μας να ενσωματώνουμε καινοτόμες ιδέες στις ενέργειές μας»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη μεγάλη διάκριση του αγαπημένου σε όλους μας, Nescafé Frappé. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Digital Minds για την εξαιρετική συνεργασία, σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας δημιουργικής ιδέας που ταιριάζει απόλυτα στον χαρακτήρα του brand. Φυσικά, ευχαριστούμε τον Μάνο και όλους τους creators, για την ένθερμη ανταπόκρισή τους που συνέβαλε στη δημιουργία original & native περιεχομένου με σεβασμό στις αξίες που πρεσβεύει το brand Nescafé Frappé. Στόχος μας είναι να αναπτύσσουμε και να ενσωματώνουμε καινοτόμες ιδέες σε όλες τις ενέργειές μας και να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των καταναλωτών και υποστηρικτών μας».
Πηνελόπη Μαθιουδάκη, Group Brand Manager, Nescafé

«Λειτουργήσαμε σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και με πολύ γρήγορα αντανακλαστικά»
«Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες κύλησε το μεγαλύτερο μέρος του 2020 ήταν πρωτόγνωρες για όλους μας. Για εμάς, για τους πελάτες μας, για τους καταναλωτές. Ωστόσο, ειδικά φέτος, το να βλέπουμε ότι η δουλειά μας πέρα από εξαιρετικά αποτελέσματα τυγχάνει και της υψηλής αποδοχής από επαγγελματίες του χώρου, μας γεμίζει με τεράστια ικανοποίηση, πως παρά τις πολύ ιδιαίτερες, και άσχημες σε κάποιες στιγμές θα έλεγα, συνθήκες, λειτουργήσαμε σε πάρα πολύ υψηλό επίπεδο και με πολύ γρήγορα αντανακλαστικά ως εταιρεία. Ένα τεράστιο μπράβο σε όλη την ομάδα performance της Mindshare, η οποία έδωσε τον καλύτερο εαυτό της, αποτέλεσμα του οποίου ήταν και αυτές οι βραβεύσεις».
Νάσος Ευσταθιάδης, Deputy General Manager Digital, Mindshare

«Προσπαθούμε να αξιοποιούμε όλα τα νέα features των social media»
«Στην Sleed πάντα προσπαθούμε να ενσωματώνουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα όλα τα νέα features που μας δίνουν οι social πλατφόρμες. Πριν 1,5 χρόνο περίπου είμασταν το πρώτο agency που εγκαινίασε καμπάνιες στο Pinterest όταν η πλατφόρμα άνοιξε τις διαφημιστικές της δυνατότητες στην Ελλάδα.

Η συνεργασία μας με τη Vivechrom, έναν εγχώριο leader στον κλάδο του χρώματος, έχει ανέκαθεν ως βασικό στόχο την εδραίωση του brand ως η πρώτη επιλογή του καταναλωτή αλλά και η αύξηση του μεριδίου αγοράς. Έτσι αγκαλιάσαμε από κοινού το κανάλι του Pinterest όπου δημιουργήσαμε awareness σε νέα κοινά. Προσπαθήσαμε εξ αρχής να ενσωματώσουμε τα creative best practices του μέσου και να εκμεταλλευτούμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις διαφημιστικές του δυνατότητες. Και τα καταφέραμε!»
Αλέξανδρος Κόσσυβας, Digital Marketing Director, Sleed

«Κατορθώσαμε να πρωτοπορήσουμε και στο Pinterest»
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη βράβευση μας με το Platinum Award και ευχαριστούμε πολύ την κριτική επιτροπή! Είμαστε επιπλέον περήφανοι που, ως leaders της αγοράς των χρωμάτων, κατορθώσαμε να πρωτοπορήσουμε και να ηγηθούμε και στο Pinterest, ένα μέσο λίαν κατάλληλο για το κοινό μας. Με inspiring φωτογραφίες και ελκυστικά κείμενα, ξεχωριστές ιδέες, έξυπνα tips, και φυσικά δημιουργική προσέγγιση στο κομμάτι του buying, βάζουμε χρώμα στις ζωές των καταναλωτών, τώρα και μέσα από ένα νέο κανάλι. Θα συνεχίσουμε δημιουργικά, με στόχο να είμαστε πάντα ο σύμβουλος του καταναλωτή στο Colour Decoration Journey».
Πέγκυ Σκουλίδα, Product Manager, Vivechrom

Διαδραστικότητα, έξυπνη επικοινωνία, βέλτιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων κάθε πλατφόρμας και μετρήσιμα αποτελέσματα. Αυτά, και πολλά άλλα στοιχεία, συντέλεσαν στην επιτυχία των παρακάτω projects και στη διάκρισή τους με Platinum βραβείο.

  • Best of Facebook Family of Apps – Communication
    Ikea Love Story
    Ikea

Τον Αύγουστο του 2019, η Ikea αποφάσισε να διαφοροποιηθεί έντονα από τον υψηλό ανταγωνισμό και να επικοινωνήσει τις αξίες που βρίσκονται πίσω από τα προϊόντα της, να φέρει πιο κοντά τους καταναλωτές στο brand, αλλά και να δημιουργήσει direct impact στο e-shop της Ikea με στόχο την αύξηση του ROAS. Για την επικοινωνία του μηνύματος, προσαρμόστηκε το τηλεοπτικό γύρισμα σε όλα τα FFoA. Με τη χρήση Brand Lift study, κατάφερε να μετρήσει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα: 11,5-pts lift σε Ad Recall, 3,8-pts lift σε Message Association & 4,9-pts lift σε Brand Favorability. Τέλος, οι στόχοι κάλυψης του κοινού επιτεύχθηκαν με Reach > 70% (3M) με συχνότητα 2+/week, on-target reach 94% με το ROAS να διαμορφώνεται στο 670%.

  • Best of YouTube – Communication
    Ikea Love Story
    Ikea

Τον Αύγουστο του 2019, η Ikea αποφάσισε να διαφοροποιηθεί έντονα από τον υψηλό ανταγωνισμό και να επικοινωνήσει τις αξίες που βρίσκονται πίσω από τα προϊόντα της, να φέρει πιο κοντά τους καταναλωτές στο brand, αλλά και να δημιουργήσει direct impact στο e-shop της Ikea με στόχο την αύξηση του ROAS. Για την επικοινωνία του μηνύματος, επιλέχθηκε έντονα το YouTube, όπου με τη χρήση Brand Lift Study, κατάφερε να μετρήσει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα: 15% Ad Recall lift, 67% Brand Interest lift. Τέλος, οι στόχοι κάλυψης του κοινού επιτεύχθηκαν με Reach > 70% με συχνότητα 3+/week, on-target reach 87% με το ROAS να διαμορφώνεται στο 550%.

  • Best of Twitter
    Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…
    Lidl Ελλάς

Ένα brand με αξίες όπως η αλληλεγγύη, η υπευθυνότητα και η εμπιστοσύνη τολμά να στηρίξει ακόμα και έναν ανταγωνιστή, αν αυτό συμβάλλει στην προσπάθεια για ένα Καλύτερο Αύριο. H Lidl Ελλάς παρατηρώντας τον διαδικτυακό διάλογο που πυροδότησε η ανάρτηση της ΑΒ Βασιλόπουλος με αφορμή την Ημέρα του Πατέρα και την μετέπειτα ροπή που πήρε το θέμα, δεν έμεινε αμέτοχη. Έκανε share το συγκεκριμένο post, με μια πράξη που αν και πρωτότυπη για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, βρήκε ανταπόκριση από τεράστια μερίδα του κοινού και αναδημοσιεύτηκε από χρήστες των κοινωνικών δικτύων, αλλά και από έντυπα που επικρότησαν αυτή την πρωτοβουλία.

  • Best Covid-19 Response
    Στον δρόμο για ένα Καλύτερο Αύριο είμαστε όλοι μαζί…
    Lidl Ελλάς

Tο real time marketing δεν είναι μόνο ποσταρίσματα σε παγκόσμιες ημέρες. Είναι το να παίρνεις θέση εκεί που πραγματικά πρέπει να μιλήσεις και να στηρίξεις ακόμα και έναν ανταγωνιστή σου. Κι αυτό έκανε η Lidl Ελλάς. Βλέποντας την επίθεση που δέχτηκε ο ΑΒ για την ανάρτηση που έκανε την Ημέρα του Πατέρα, πήρε θέση αναδημοσιεύοντας την ανάρτησή του. Μια πράξη τόσο τρυφερή, που βρήκε ανταπόκριση από τεράστια μερίδα του ελληνικού λαού και αναδημοσιεύτηκε σε πάνω από 100 sites με πάνω από 99,5% θετικά σχόλια, 1.3κ retweets και σχεδόν 6k reactions στο Facebook. Γιατί στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο είμαστε όλοι μαζί!

  • Best of Facebook Family of Apps – Innovation
    MAC Cosmetics x Facebook Incrementality Testing: Approved
    Mindshare

Η MAC διεξάγοντας δυο Conversion Lift Studies, επιβεβαίωσε το incremental effect που έχουν οι καμπάνιες του Facebook στις συνολικές πωλήσεις κάθε ενέργειας. Συγκεκριμένα στις skincare ενέργειες οδήγησε σε 35,7% Conversion Lift και 4,92 ROAS Lift. Αντίστοιχα στην hard selling ενέργεια, Spring Sales, οδήγησε σε 67% Conversion Lift και 19,4 ROAS Lift. Μέσω αυτής της έρευνας, επαληθεύτηκε το impact των social καμπανιών που της επιτρέπει σε επόμενες ενέργειες να επιλέξει πιο ξεκάθαρα τη στρατηγική της και το investment προς τα social media Facebook/Instagram.

  • Best of YouTube – Innovation
    Nescafe Frappe | Τραγούδι από Frappe?!
    Digital Minds – Nestle S.A, Nescafe Frappe

Ο αγαπημένος Νescafe Frappé, θέλοντας να ξεχωρίσει και αυτό το καλοκαίρι, εκμεταλλεύεται τη δυναμική του Manou και τον κάλεσε να δημιουργήσει από την αρχή ένα dedicated τραγούδι με δικούς του στίχους και μουσική, καλύπτοντας έτσι την ανάγκη του να γίνει το top of mind ρόφημα του καλοκαιριού. Toν Μάνο υποστήριξαν ο Vibrator, o Skrap και η Seniora Elis, οι οποίοι με τη βοήθεια των fans τους χάρισαν κάποιους στίχους στον δημιουργό. Τα αποτελέσματα δικαίωσαν την επιλογή αυτή, φέρνοντας πάνω από 940K organic views από ένα και μοναδικό βίντεο.

  • Best of LinkedIn
    Project Future CEO campaign
    Τράπεζα Πειραιώς

Η Τράπεζα Πειραιώς στέκεται ενεργά και έμπρακτα δίπλα στους νέους της χώρας με το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, Project Future, σε συνεργασία με το ReGeneration. Κατά τη διάρκεια των αιτήσεων του 3ου κύκλου του προγράμματος, παρουσιάστηκε η ανάγκη ενίσχυσης της βασικής του καμπάνιας, έτσι ώστε να επιτευχθούν οι αρχικοί στόχοι. Αυτό συνέβη με μία εναλλακτική – guerilla ενέργεια marketing, η οποία κατάφερε να συνδυάσει καινοτόμα CEOs μεγάλων επιχειρήσεων, με νέους οι οποίοι κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην αγορά εργασίας. Η παραπάνω ενέργεια συντέλεσε αποφασιστικά στην επίτευξη των στόχων του προγράμματος, αλλά και την επιτυχία της συνολικής καμπάνιας.

  • Best on Other Social Media Platforms
    A (P)interesting Approach by Vivechrom
    Sleed, Vivechrom

Ο στόχος της Vivechrom ως leader του κλάδου χρωμάτων, είναι η εδραίωση του brand ως η πρώτη επιλογή του καταναλωτή σε θέματα Deco & DIΥ, αλλά και η αύξηση του μεριδίου αγοράς. Στόχος ήταν η δημιουργία awareness και η επίτευξη penetration στο γυναικείο κοινό, ως leader & decision maker του νοικοκυριού, στο εν λόγω κανάλι που τα demographics του κάνουν πολύ καλό fit με το target audience. Για να μπορέσουν λοιπόν να έχουν μια επιτυχημένη πορεία στο Pinterest, οι δυό εταιρείες προσπάθησαν να ενσωματώσουν στο account τους τα creative best practices του μέσου και να εκμεταλλευτούν όσο το δυνατόν καλύτερα τις διαφημιστικές του δυνατότητες.