Πάνω από 700 στελέχη της αγοράς παρευρέθηκαν στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 8 Νοεµβρίου στο The House of Social Media Awards (Fantasia) και δημιούργησαν πανηγυρική ατμόσφαιρα, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μία φορά ότι τα Social Media Awards αποτελούν τη μεγάλη γιορτή της αγοράς των social media. Οι εταιρείες γιόρτασαν µε ενθουσιασµό τις βραβεύσεις τους και τα social media πληµµύρισαν µε χιλιάδες στιγµιότυπα της λαµπερής βραδιάς.
Την τελετή απονοµής παρουσίασαν µε µοναδικό κέφι η Λυδία Παπαϊωάννου και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, µε guest παρουσιαστή τον Gyles Brandreth, τον µεγαλύτερο παρουσιαστή στη Μεγάλη Βρετανία, ο οποίος άνοιξε την τελετή.

H βραδιά ξεκίνησε µε εντυπωσιακό στιγμιότυπο, πιστό στο concept των βραβείων, µε τη Λυδία Παπαϊωάννου, ως άλλη Claire Underwood, να οδηγεί τον guest presenter, Gyles Brandreth, στην…. Πολυθρόνα του The House of Social Media Awards. Καθώς η τελετή πραγματοποιήθηκε την ημέρα διεξαγωγής των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ, τα βραβεία ακολούθησαν τον παλµό τους, µε τον Gyles Brandreth να «αποκαλύπτει» ότι έχει σφίξει το χέρι όλων των αµερικανών προέδρων µετά τον Νίξον και να καλεί τους νικητές που ανέβαιναν στο stage, σε χειραψία και φωτογραφία µαζί του.

Οι Platinum νικητές
Στο πλαίσιο των βραβείων, απονεµήθηκαν τα Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, στα έργα που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθµολογία –κατά απόλυτη τιµή- στην ενότητα. Τα platinum βραβεία κέρδισαν οι, Interweave και τα Grecotel Hotels & Resorts στην ενότητα Best Use of Social Media for a Corporate Brand, J. Walter Thompson Athens και Nestle Hellas για το KITKAT #zitotodialeimma στην ενότητα Best Social Media Strategy, Public για το Public Moments στην ενότητα Best Use of Social Media for PR, 4 Wise Monkeys για το Famous For A Reason στην ενότητα Content. Eπίσης, ο ΟΠΑΠ για το ΟΠΑΠ Διαδροµή Προσφοράς – Digital Activation για το Μαραθώνιο 2015 στην ενότητα Mobile, η Isobar Greece για το Athens Mosaic στην ενότητα Integration & Innovation. Τέλος, η Sleed για τα new Formats στην ενότητα Facebook, η Mindshare για το JDI / Nike στην ενότητα YouTube, η White Space και ο Skai για το XFactor στην ενότητα Twitter και η Isobar Greece για το Hypnos στη Στέγη, στην ενότητα Emerging Platform.

Διεθνούς εμβέλειας η κριτική επιτροπή
Τη διαδικασία αξιολόγησης ανέλαβε η κριτική επιτροπή απαρτιζόµενη από διεθνούς εµβέλειας επαγγελµατίες που διαγράφουν ο καθένας τη δική του ξεχωριστή πορεία στις αγορές του εξωτερικού. Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από τους: Peter Economides, Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής, Brand Strategist, Geoff Desreumaux, Creative Strategist, Growth Hacker, Social Media Visionary, Founder/Chief-Editor at WeRSM, International Keynote Speaker, Michel Massadakis, Managing Director Sjalvbildarna, Funder Doberman digital agency, Owner and Board Member at Cognatio Holding, Convertor and Telisol, Αµαλία Αγάθου, Innovations Manager, 18 Havas UK, Νατάσσα Αντωνοπούλου, Senior Art Director Digital, Germany, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead – Philips Global Brand Communications & Digital – Netherlands, Σέργιος Δηµητριάδης, Associate professor, Department of Marketing & Communication, Athens University of Economics and Business, Σοφία Δρακοπούλου, Senior Lecturer in Media, Culture & Communications, Program Leader BA Honours Media and Cultural Studies, School of Media & Performing Arts, Middlesex University – United Kingdom, Ελένη Καραµαλέγκου, Senior Social Media Marketing Manager, Global Team LEGO, United Kingdom, Ελένη Κίτρα, Agency Partner, Facebook MEA, United Arab Emirates, Κωνσταντίνος Κοντίνος, Marketing Services Director, Agthia Group PJSC, United Arab Emirates, Ασπασία Κουµλή, Co-Founder, The Jaunties, Los Angeles, Πανδώρα Λυκούρη, Partner, Millward Brown Vermeer, New York, Γεωργία – Ζωζέτα Μηλιοπούλου Ph.D., Assistant Professor – Full Time Faculty Deree ACG School of Liberal Arts & Sciences, Department of Communication, Βάλια Παπασπύρου, Content Marketing Director, Automic Software – United Kingdom, Γρηγόρης Σκλαβούνος, Head of Consulting, Ogilvy One, Vietnam, Ηλίας Σούσης, Head of Domestic Market and YouTube at Google Greece, Cyprus & Malta, και Περικλής Βανικιώτης, Συντονιστής της Κριτικής Επιτροπής – Εξωτερικός Συνεργάτης Marketing Week.

Peter Economides, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής
«Υψηλός ανταγωνισμός, δύσκολη η δουλειά της κριτικής επιτροπής»

Ο πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Peter Economides, ανέφερε μεταξύ άλλων τη δυσκολία της αξιολόγησης από τα μέλη της κριτικής επιτροπής, καθώς ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 600, ενώ τα βραβεία ήταν αυστηρά τρία (Gold, Silver, Bronze) ακόμα και σε κατηγορίες που υπήρχαν 40 υποψηφιότητες. «Η δουλειά της κριτικής επιτροπής ήταν πολύ δύσκολη. Υπήρχαν κατηγορίες που δικαιούνταν το χρυσό πάνω από μία εταιρείες», είπε χαρακτηριστικά. Επίσης, τόνισε την τεράστια δύναμη των social media και επέστησε την προσοχή του κοινού στο να μην «υποτιμήσει» τον τρόπο που θα αλλάξουν συνολικά τον κόσμο και ειδικότερα τον κόσμο της επικοινωνίας, την επόμενη δεκαετία.

Social Media Agency of the Year: isobar Greece
Γιώργος Βαρέλογλου, Business Development Director

Εδώ και 5 χρόνια δουλεύουμε σκληρά για να δημιουργήσουμε ένα μοναδικό οικοσύστημα που αποτελείται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων, με πολύ ταλέντο και διάθεση για δουλειά. Πάνω απ’ όλα όμως δίνουμε έμφαση σε κάτι που δεν έχει σχέση με την τεχνική εξειδίκευση: επενδύουμε σε ανθρώπους που κρατούν ζωντανό και ζωηρό το ομαδικό πνεύμα και ενισχύουν το καλό κλίμα συνεργασίας. Αυτό – σε συνδυασμό φυσικά με τα hard skills –  είναι ίσως το βασικό στοιχείο που μας βοηθά να δημιουργούμε ξεχωριστές δουλειές, όπως αυτές που διακρίθηκαν και φέτος στα Social Media Awards: το Athens Mosaic, το Golden Escape, το project Hypnos στη Στέγη, το Άνοιγμα Καρδιάς του Λουμίδη κλπ. Για εμάς τα βραβεία και οι διακρίσεις δεν είναι μονάδα μέτρησης της ποιότητας της δουλειάς μας. Είναι, βέβαια, καλοδεχούμενα γιατί πάντα μας δίνουν έναν πολύ καλό λόγο να κάνουμε μία παύση, να γιορτάσουμε και να συνεχίσουμε τη δουλειά μας με ακόμη περισσότερη όρεξη. Μετά τη δεύτερη συνεχόμενη βράβευσή μας ως Social Media Agency of the Year θα ήθελα να πω ένα μεγάλο μπράβο σε όλη την οικογένεια της isobar και iProspect Ελλάδας και ένα τεράστιο ευχαριστώ στους πελάτες που μας εμπιστεύονται.

Social Media Brand of the Year: Kit Kat
Πάνος Μήλιας, Digital Media Manager, Nestle Hellas

Στα φετινά Social Media Awards, η Nestle βραβεύθηκε με 20 βραβεία συνολικά καθώς και με τη μεγάλη διάκριση για την Kit Kat, αυτή της ανάδειξης ως του Social Media Brand of the year ανάμεσα σε πάνω από 50 brands! Με 3 καμπάνιες, αυτές της Κit Kat, του Boss και του Λουμίδης Παπαγάλος να κερδίζουν περισσότερα του ενός βραβεία, αλλά και τις υπόλοιπες να διακρίνονται με κάποιο βραβείο όπως αυτές του Nescafe, της Nestle Dessert, των Nesquik δημητριακών, του Perrier και της Crunch, είναι σαφές ότι θεωρούμε το Digital ως το βασικό χαρακτηριστικό της επικοινωνίας μας σήμερα. Μέσα από την ομαδική δουλειά σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων μας, ξεκινώντας από τα σωστά brief και την επιλογή των καλύτερων ιδεών, συνεχίζοντας με την καλύτερη δυνατή υλοποίηση του δημιουργικού και του πλάνου από τα agencies και κλείνοντας με συνεχή έλεγχο και optimization, έρχονται τα αποτελέσματα και επιτυγχάνονται οι στόχοι που έχουν τεθεί εξ αρχής! Αυτή η εκπληκτική συγκομιδή δεν αποτελεί έκπληξη για εμάς. Έρχεται να επιστεγάσει μια σειρά από ενέργειες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην digital επικοινωνία μας και να αποδείξει ότι είμαστε στην κορυφή μεταξύ των εταιρειών ταχυκίνητων προϊόντων. Επιπλέον, έρχεται να επιβραβεύσει την απόφαση της διοίκησης να επενδύσει στο Digital, παρά την οικονομική κρίση, χτίζοντας την ελληνική Digital, Acceleration Team, ένα πρόγραμμα που δίνει σταδιακά στους marketers τα απαραίτητα εφόδια για να σχεδιάζουν τη στρατηγική επικοινωνίας των μαρκών τους έχοντας το digital στην καρδιά των δράσεων. Πιστεύω ότι η συνέχεια θα είναι ακόμη πιο δυνατή!

Isobar: Athens Mosaic / Integration & Innovation
Ελίζα Παρδαλίδη, Creative Director, isobar Greece 
Διονύσης Μαρούδας, Account Director, isobar Greece

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το Platinum Award στην κατηγορία Integration & Innovation ήρθε για ένα project πολύ αγαπημένο αλλά και πολύ ιδιαίτερο: τo Athens Mosaic by Heineken. Το καλοκαίρι του 2015, οι εξελίξεις στη χώρα, ειδικά μετά και την επιβολή των capital controls, δημιούργησαν τόσο σε εμάς όσο και στη Heineken την ανάγκη για κάτι περισσότερο από μια επικοινωνιακή καμπάνια. Θέλαμε να κάνουμε κάτι στην πράξη, κάτι που θα έμενε στην πόλη και θα κατάφερνε να μας εμπνεύσει μέσα στην κατάσταση που επικρατούσε. Έτσι, σε μια περίοδο που όλοι μιλούσαμε για αυτά που θα πρέπει να αλλάξουν, στο πλαίσιο της global καμπάνιας της Heineken «Cities of the World» επιλέξαμε να αναδείξουμε όλα αυτά που αγαπάμε και δεν θα θέλαμε να αλλάξουμε με τίποτα στην Αθήνα. Ναι, υπάρχουν και τέτοια! Στέκια, δρόμοι, πρόσωπα και στιγμές που οι Αθηναίοι αγαπούν και ήθελαν να μοιραστούν με όλους. Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας, τα μηνύματα αυτά συγκεντρώθηκαν στην digital πλατφόρμα μας και από εκεί έγιναν οι ψηφίδες ενός πραγματικού μωσαϊκού-έργου τέχνης 65τ.μ. που βρίσκεται στο Γκάζι! Οι τεχνικές απαιτήσεις έκαναν το έργο ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση, μιας και χρειάστηκαν εβδομάδες R&D από εμάς και τους συνεργάτες μας για την υλοποίησή του. Μην ξεχνάμε πως μιλάμε για περισσότερα από 4.500 πλακάκια/ψηφίδες σε ένα μωσαϊκό που βρίσκεται εκτεθειμένο στις καιρικές συνθήκες και που θέλαμε να μείνει εκεί για χρόνια! Το μεγαλύτερο στοίχημα ήταν να μη δημουργήσουμε ένα «outdoor», αλλά ένα έργο που θα ομορφύνει μια γωνιά της πόλης και θα μας εμπνέει με το περιεχόμενό του, ώστε και οι Αθηναίοι να το δεχτούν και να το αγκαλιάσουν. Φαίνεται πως το Athens Mosaic πέτυχε τον στόχο του, μιας και λίγο περισσότερο από έναν χρόνο μετά, το μωσαϊκό μας βρίσκεται ακόμα άθικτο στη θέση του.


Isobar: Hypnos στη Στέγη / Emerging Platform
Χριστιάνα Θωμαΐδη, Content Marketing Specialist, iProspect Greece
Ζωή Οικονομοπούλου, Senior Copywriter, isobar Greece

Το «Hypnos στη Στέγη» γεννήθηκε ως launch campaign του Hypnos Project, ενός φεστιβάλ της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση, για όλες εκείνες τις ώρες της ζωής μας που δεν ξέρουμε ποιοι είμαστε, δηλαδή τις ώρες του ύπνου. Θέλοντας να τονίσουμε το πόσο διαφορετικά βιώνει ο κάθε άνθρωπος τον ύπνο και, παράλληλα, να προετοιμάσουμε το κοινό για την εμπειρία του Hypnos Project, αποφασίσαμε να κάνουμε ένα πείραμα: να μετατρέψουμε τις δύο σκηνές της Στέγης σε υπνοδωμάτια, δίνοντας σε 6 άγνωστους μεταξύ τους ανθρώπους τη δυνατότητα να βιώσουν μία πρωτόγνωρη εμπειρία ύπνου.

Η ιδέα μας «στεγάστηκε» στην online πλατφόρμα όπου οι άνθρωποι αναζητούν τον ύπνο τους: το Airbnb. Έτσι, η Στέγη συμπεριλήφθηκε ως διαθέσιμο κατάλυμα και οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να κάνουν την κράτησή τους, όπως θα έκαναν για οποιοδήποτε άλλο σπίτι. Αξιοποιώντας το Airbnb με αυτόν τον τρόπο, καταφέραμε αφενός μεν να δημιουργήσουμε awareness για το Hypnos Project στο αθηναϊκό κοινό, αφετέρου δε να εξασφαλίσουμε τη συμμετοχή του στην ενέργεια. Η επιτυχία του «Hypnos στη Στέγη» αποδεικνύει την πολύπλευρη διάσταση των Social Media, αφού καταφέραμε να μιλήσουμε σε ένα niche κοινό, με έναν τρόπο άμεσο και δημιουργικό. Εν προκειμένω, η χρήση του Airbnb δεν έγινε απλά και μόνο προς χάριν εντυπωσιασμού, αλλά επειδή πραγματικά μπορούσε να υπηρετήσει τον σκοπό μας και το concept.

Mindshare: JDI – Nike / Most Visited Video in YouTube
Νάσος Ευσταθιάδης, Head of Digital Services, Mindshare Athens

Για να είμαι ειλικρινής, το platinum βραβείο δεν το περιμέναμε. Είχαμε ενημερωθεί ότι είχαμε το χρυσό, αλλά δεν υπολογίζαμε στην υπέρτατη διάκριση, και γι’ αυτό και ξαφνιαστήκαμε, όλη η ομάδα της Mindshare. Tο βραβείο αυτό που αποσπάσαμε για λογαριασμό της Nike αποτελεί τη δικαίωσή μας σε ό,τι αφορά τη σκληρή προσπάθεια που καταβάλαμε ως ομάδα σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό πελάτη. Η κατηγορία στην οποία διαγωνίστηκε το έργο (Most Visited Video in Youtube) μπορεί να φαντάζει εύκολη, αλλά μόνο εύκολη δεν είναι. Απαιτείται διαρκές optimization στις παραμέτρους στόχευσης προκειμένου να κρατηθεί το ενδιαφέρον ψηλά και τα views να παραμείνουν στο μέγιστο δυνατό επίπεδο. Κάτι που η ομάδα μας κατάφερε με απόλυτη επιτυχία!

Sleed: Raise your Social Standards – Taking 100% of Facebook
New Formats / Best Use of Facebook new Formats
Στέλιος Ηλιάκης, Γενικός Διευθυντής, Sleed

Στη Sleed δεν είναι πρωταρχικός μας στόχος οι διακρίσεις και τα βραβεία, αλλά το να μεγαλώνουμε, εξελίσσουμε και αναπτύσσουμε τους πελάτες και τα projects μας. Παρ’ όλα αυτά, μια τόσο σημαντική διάκριση όπως είναι το Platinum και Gold βραβείο για τη βέλτιστη χρήση του καναλιού του Facebook, κάνει όλη την ομάδα της Sleed να νιώθει υπερήφανη. Επίσης, αποτελεί δικαίωση για τη σκληρή δουλειά που γίνεται τόσο από την πλευρά της Sleed, όσο κι από τη πλευρά των πελατών μας με γνώμονα πάντα τη βέλτιστη χρήση των digital εργαλείων και τη συνεχή εφαρμογή όλων των νέων τάσεων, δυνατοτήτων και features. Έχοντας σταθερό προσανατολισμό στη συστηματική μεθοδολογία και τη δημιουργική εφαρμογή των digital και social media features, η ομάδα της Sleed έχει καταφέρει να βρίσκεται πάντα κοντά στις emerging τάσεις. Ειδικά στο σκέλος των social media, η Sleed έχοντας συνεχή συνεργασία με την product ομάδα του Facebook, συμμετέχει σε προγράμματα beta launches, έχει early access σε νέα features και προϊόντα και είναι συνεχώς up-to-date σε ό,τι αφορά τα νέα formats που προσφέρει το Facebook και το Instagram. Η προσπάθεια, λοιπόν, αυτή της ομάδας μας αποτυπώθηκε και στα φετινά Social Media Awards κερδίζοντας συνολικά 6 βραβεία με σημαντικότερο όλων, την Platinum & Gold διάκριση στη κατηγορία του Facebook, για το case study «Taking 100% of Facebook New Formats».

J. Walter Thompson Athens- Nestle Hellas: KITKAT #zitotodialeimma/
Best Social Media Strategy for Brand Awareness
Κώστας Νιώτης, Manager of Digital & Innovation / J. Walter Thompson Athens

Οι ιδέες περνούν από τρεις φάσεις: 1. Η έμπνευση, 2. Η υλοποίηση, 3. Η δικαίωση. Η τρίτη φάση πολλές φορές είναι και πιο σημαντική γιατί τότε αισθάνεσαι πως οι κόποι σου δεν πήγαν χαμένοι, πως οι κινήσεις που έκανες ήταν οι σωστές και πως οι σκόπελοι που πέρασες δεν ήταν τίποτα μπροστά στη χαρά που αισθάνθηκες όταν έφτασες στο λιμάνι. Τα φετινά Social Media Awards δικαίωσαν τις επιλογές της J. Walter Thomson Athens με 9+1 βραβεία για την καμπάνια #zitotodialeimma της KitKat. Η καμπάνια #zitotodialeimma χωρίστηκε σε δύο φάσεις και απέσπασε: 1 Bronze, 2 Silver, 5 Gold, 1 Platinum σε διάφορες κατηγορίες του θεσμού. H βραδιά φυσικά δεν σταμάτησε εκεί. Η μεγαλύτερη διάκριση ήρθε στο τέλος, όπου η ΚitKat με το #zitotodialeimma βγήκε Brand of the Year, το οποίο αποτέλεσε την κορωνίδα της επιτυχίας μας. Αυτά τα βραβεία δεν μας κάνουν να επαναπαυόμαστε, αλλά μας δίνουν τη δύναμη να συνεχίσουμε και το 2017 με περισσότερες και άκρως καινοτόμες ιδέες, και – γιατί όχι – με ακόμα περισσότερες διακρίσεις.

Interweave for Grecotel Hotels and Resorts /
Best Use of Social Media for a Corporate Brand / Travel Leisure
Αίγλη Μπαλαμάτση, Managing Director, Interweave & Μάρω Καλογερή, Αccount Director, Interweave

Ήταν μια βράβευση που μας χαροποίησε πολύ καθώς αποτέλεσε μια δημόσια αναγνώριση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του έργου που εδώ και δυόμισι χρόνια υλοποιούμε για την Grecotel Hotels and Resorts. To σλόγκαν μας λέει ότι «We make Brands Grow» – και, παρότι μπορεί με την πρώτη ματιά να φαίνεται σαν ένα ακόμη εταιρικό tagline, για εμάς στην Interweave αποτελεί άξονα και οδηγό για τις σχέσεις μας με τους πελάτες μας και τις ενέργειες που τους προτείνουμε και υλοποιούμε για λογαριασμό τους. Ο στόχος αυτός της ανάπτυξης διέπει και τη στρατηγική για τα social media που σχεδιάσαμε και υλοποιούμε για την Grecotel Hotels and Resorts από το 2014 – ένας στόχος που ξεπερνά κατά πολύ την απλή αύξηση των βασικών δεικτών αριθμού fans ή impressions, που συνήθως εξετάζονται για να οριστεί η επιτυχία ή η αποτυχία ενός έργου: κυρίαρχος στόχος μας στη σχέση μας με την Grecotel είναι η συνολική ψηφιακή ανάπτυξη του ομίλου, με τρόπο που να προσθέτει αξία στους ανθρώπους του και να συμβάλλει στην επιτυχία και την ποιότητα της εργασίας τους και να εκτείνει την εμπειρία Grecotel στον ψηφιακό κόσμο για τους φιλοξενούμενούς της, προσφέροντας αξία και σε αυτούς. Τα νούμερα που πετύχαμε, λοιπόν, και για τα οποία μας τίμησε η επιτροπή με το Platinum βραβείο, κρύβουν μέσα τους ουσιαστική ανάπτυξη κι αξία: κρύβουν εργατοώρες που κερδήθηκαν, λαμπρούς νέους συνεργάτες που βρέθηκαν από τα social κανάλια, επικοινωνίες on the fly με επισκέπτες της Grecotel καθοδόν για κάποιο από τα ξενοδοχεία της και στιγμές που προκάλεσαν χαμόγελα σε φιλοξενούμενους και εργαζόμενους. Κρύβουν ακόμα πολλή δουλειά και πολλή προσπάθεια, και μια πορεία που μόνο μπροστά πηγαίνει. Κι ακόμα, κρύβουν και λίγη από την καρδιά μας. Σας ευχαριστούμε γι’ άλλη μια φορά!

Public: Public Moments/ Best Use of Social Media for PR/ Corporate Communication
Ανθή Τροκούδη, Δ/ντρια Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, Public

Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτές τις βραβεύσεις, καθώς αναδεικνύουν τη συνεχή προσπάθεια των Public να έχουν ενεργό ρόλο στον ψηφιακό κόσμο, αντλώντας έμπνευση από την επικαιρότητα και τα trends και λανσάροντας συνεχώς δημιουργικές και καινοτόμες ιδέες! Καθημερινά αλληλεπιδρούμε με περισσότερους από 1 εκατομμύρια χρήστες στα social media καταφέρνοντας να τους ενθουσιάζουμε και να προκαλούμε την ενεργή συμμετοχή τους, ενώ συγχρόνως πετυχαίνουμε engagement και awareness για τις ενέργειες του brand μας. Όσον αφορά στις συγκεκριμένες βραβεύσεις, τα Public Moments που ξεκινήσαμε το 2016 ήταν ο πρώτος ανοιχτός διαγωνισμός φωτογραφίας και βίντεο που διεξήχθη στην Ελλάδα και κατάφερε να συγκεντρώσει πάνω από 50.000 λάτρεις της φωτογραφίας, χομπίστες αλλά και επαγγελματίες! Αξίζει να σημειώσουμε ότι πολύ γνωστοί και διακεκριμένοι φωτογράφοι και βιντεογράφοι συμμετείχαν στην κριτική επιτροπή του θεσμού μας, στην οποία Πρόεδρος μας έκανε την τιμή να είναι ο πολυβραβευμένος φωτογράφος του Reuters και τιμημένος με Πούλιτζερ, Γιάννης Μπεχράκης. Αναφορικά με τον διαγωνισμό Mικροί Παραμυθάδες με αφορμή την επέτειο της γέννησης του μεγάλου παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν προσκαλέσαμε τα παιδιά σε όλη την Ελλάδα να συμμετάσχουν σε έναν ανοιχτό διαγωνισμό παραμυθιού καταθέτοντας τις δικές τους μοναδικές ιστορίες! Περισσότερες από 400 ιστορίες παιδιών συγκεντρώθηκαν αποδεικνύοντας ότι όταν στα παιδιά δοθεί η αφορμή να αναπτύξουν τη φαντασία και τη συγγραφική τους ικανότητα, είναι ικανά να μας καταπλήξουν.

4 Wise Monkeys- Famous Grouse: Famous For A Reason/
Best Community Engagement Campaign
Βαγγέλης Δαβιτίδης, Creative Director, 4 Wise Monkeys

Στη 4 Wise Monkeys πιστεύουμε ότι το content δεν είναι απλά μια περαστική τάση στη διαφήμιση. Ο κόσμος έχει αναπτύξει «bullshit detectors» απέναντι στη διαφήμιση. Αναζητά αυθεντικό περιεχόμενο και «ιστορίες» αληθινές, τις οποίες να αισθανθεί ότι τον αφορούν, ότι είναι σχετικές με τη ζωή του. Στο πλαίσιο αυτό, μετά την εξαιρετικά πετυχημένη και πολυβραβευμένη πλατφόρμα urbanadventures.gr για το Cutty Sark, ήταν η σειρά του Famous Grouse να κάνει τη δική του. Ο ιδρυτής του «The Famous Grouse» Mathew Gloag ήθελε να δημιουργήσει ένα εξαιρετικό ουίσκι και όχι απλά να βάλει το όνομα του στην ετικέτα του όπως έκαναν συνήθως οι ανταγωνιστές του. Αντλώντας έμπνευση από την ιστορία του ιδρυτή του, το The Famous Grouse μας σύστησε την περυσινή χρονιά την καμπάνια Famous For A Reason. Σύμφωνα με τις αξίες του brand η φήμη δεν είναι κάτι εφήμερο, αλλά κάτι που έρχεται αν υπηρετείς το όραμά σου με συνέπεια. Έτσι, στο famousforareason.gr, το «The Famous Grouse» μας σύστησε σαράντα ανθρώπους με όραμα οι οποίοι, όπως ο Mathew Gloag, είναι πραγματικά famous for a reason. Έλληνες, οι οποίοι παρά τις αντίξοες συνθήκες δημιουργούν, εμπνέουν, καινοτομούν. Στο famousforareason.gr εμφανίστηκαν ιστορίες, όπως του ιδρυτή του Taxibeat και της κοινωνικής κουζίνας «Άλλος Άνθρωπος», μέχρι του μουσικού Δημήτρη Μυστακίδη, αλλά και του προπονητή που ανακάλυψε τον Γιάννη Αντετοκούμπο. Η ανταπόκριση του κοινού ήταν εντυπωσιακή! Ένας κατακλυσμός από shares και σχόλια συνόδευε το κάθε post. Όμως το κερασάκι στην τούρτα ήρθε όταν, κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, το Facebook λάνσαρε τα reactions! Το FB Timeline του Famous γέμισε καρδούλες στις πιο engaging ιστορίες, wow φατσούλες στις πιο εντυπωσιακές, δάκρυα στις πιο συγκινητικές, γέλια σε όσες είχαν χιουμοριστική πλευρά. Έμοιαζε σαν τα FB reactions να έχουν φτιαχτεί για αυτή την καμπάνια! Και είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι άγγιξε τις καρδιές των ανθρώπων. Γι’ αυτό και τις μοιράστηκαν αφειδώς στα social media!

White Space- Skai: XFactor/ Best Use of Twitter in a Campaign
Φώτης Βασιλείου,
Managing Director, White Space

Όλοι εμείς στη White Space είμαστε ενθουσιασμένοι με την αναγνώριση που λάβαμε για ένα τόσο σημαντικό πελάτη, όπως το XFactor και για δύο τόσο σημαντικές κατηγορίες των Social Media. Θέλουμε να ευχαριστήσoυμε τον Σκάι, τη Freemantle και τη Sycho που μας εμπιστεύθηκαν ένα τόσο σημαντικό global brand και έδωσαν τον χώρο σε μια ελληνική εταιρεία να εκφράσει το πάθος και τη δημιουργικότητά της και να υλοποιήσει μια σειρά καινοτομιών στα social media που θέτουν σε νέα επίπεδα την εμπειρία του τηλεθεατή. Το Interactive TV, έχει πλέον και ελληνική σφραγίδα. Και όσον αφορά στο μέλλον «Expect the Unexpected».

360ο Experience
Οι χορηγοί της εκδήλωσης συνεισέφεραν στη δηµιουργία µίας 360ο εµπειρίας σε όσους κατέφθαναν από νωρίς στο The House of Social Media Awards, προσφέροντας δώρα και διαδραστικές δραστηριότητες. Η ΤGI Friday’s κέρασε Daiquiri και Mojito στο bar της, ενώ η Edenred και η Ticket Compliments Gift Card µετέφεραν το κοινό σε άλλη διάσταση, στον ειδικά διαµορφωµένο χώρο της, όπου όλοι είχαν την ευκαιρία να φτιάξουν το δικό τους 3D Digital avatar. Μεγάλη ήταν για ακόµα µία χρονιά η προσέλευση στο photobooth, όπου νικητές και καλεσµένοι σχηµάτιζαν ουρές για να φωτογραφηθούν µε φόντο το Καπιτώλιο! Τέλος, η Coca-Cola κερνούσε Coca-Cola Zero και τα Παγωτά Nestle γλύκαιναν τους καλεσµένους µε παγωτά Boss. Φεύγοντας, οι καλεσµένοι έπαιρναν ως δώρο µε τη Social Media Goodie Bag, χορηγία της Lidl, καλούδια από τις εταιρείες Coca-Cola, Τσακίρης, Metaxa, Elbisco, Nestle Hellas, Ferrero και Μπάρµπα Στάθης.

Περισσότερες πληροφορίες για τα βραβεία και τους νικητές: www.socialmediaawards.gr