Για άλλη μια χρονιά, η «φυλή» των εταιρειών και agencies που δραστηριοποιούνται στην εμπορική επικοινωνία στα social media, γιόρτασε την εξέλιξη της δημιουργικότητας στα αντίστοιχα Μέσα. Περισσότερα από 700 στελέχη συναντήθηκαν χθες βράδυ στο ΤΗΕ ΒΟΧ στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής των Social Media Awards 2015, με το ενδιαφέρον να παραμένει αμείωτο ως και το τελευταίο λεπτό.

Social Media Awards 2015 Ceremony

Διακρίσεις υψηλών ταχυτήτων
Τα Social Media Awards 2015 είναι η τρίτη σε σειρά διοργάνωση του περιοδικού Marketing Week της BOUSSIAS και στοχεύει στην επιβράβευση των πιο καινοτόμων και αποτελεσματικών ενεργειών στα social media των brands και των agencies. Κορυφαίες στιγμές της βραδιάς ήταν οι απονομές του Social Media Agency of the Year στην εταιρεία Isobar iProspect Greece και του Social Media Brand of the Year στα Kings της Elbisco.

Social Media Awards 2015 Ceremony

Brand of the Year – KINGS ELBISCO

Επίσης, απονεμήθηκαν φέτος για πρώτη φορά Platinum βραβεία σε κάθε ενότητα, τα οποία κέρδισαν οι: McCann Athens και Actionaid Ηellas για το έργο «Ένα κοινωνικό πείραμα για το ρατσισμό» στην ενότητα Best Use of Social Media for a Corporate Brand και Content, Elbisco και The Newtons Laboratory για το «Kings Brioche launch» στην ενότητα Best Social Media Strategy, Isobar iProspect για το «Heineken City Ride» στην ενότητα Best Use of Social Media for PR, ΟΠΑΠ Α.Ε. για το «Διαδρομή Προσφοράς» στην ενότητα Mobile, Elbisco και Cambo Industries για το «Kings of Ejekt Festival» στην ενότητα Integration & Innovation, M.S.P.S. για το LibiDUO στην ενότητα Facebook, Isobar iProspect Greece για το «Heineken City Ride» στην ενότητα Twitter, Zenith Optimedia για την καμπάνια «Nestle Nescafe Skiouraki» στην ενότητα YouTube και 4WiseMonkeys για το «#cuttypaizei» στην ενότητα Instagram. Το Platinum βραβείο Ενότητας απονέμεται στην υποψηφιότητα που συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία –κατά απόλυτη τιμή- στην ενότητα. Τα βραβεία Social Media Brand of the Year και Social Media Agency of the Year απονέμονται στο brand και στο agency αντίστοιχα που συγκέντρωσε τους περισσότερους πόντους από το σύνολο των βραβείων του σε όλες τις κατηγορίες.

Social Media Awards 2015 Ceremony

Agency of the Year – Isobar iProspect

Σημειώνεται ότι ο ανταγωνισμός ήταν και φέτος πολύ μεγάλος, με τις υποψηφιότητες να ξεπερνούν τις 450. Όπως ανέφεραν η Πρόεδρος της κριτικής επιτροπής Μπέτυ Τσακαρέστου και ο συντονιστής Περικλής Βανικιώτης, φέτος παρά την αύξηση των υποψηφιοτήτων, τα μέλη της κριτικής επιτροπής μέσω της βαθμολογίας τους έδωσαν ξεκάθαρα το μήνυμα για ανάδειξη των πρακτικών εκείνων που θέτουν νέα δεδομένα για την αγορά. Έτσι τα βραβεία περιορίστηκαν σε σχέση με πέρσι, ενώ τα Gold βραβεία αποτελούν μόλις το 8% του αριθμού των υποψηφιοτήτων.

Το πιο social πάρτυ της χρονιάς!
Την τελετή απονομής παρουσίασαν με μοναδικό κέφι η Μαίρη Συνατσάκη και ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, με guest παρουσιαστή τον Θοδωρή Αναγνωστόπουλο, οι οποίοι συνετέλεσαν σε μια εκρηκτική και άκρως διασκεδαστική ατμόσφαιρα. Την προσμονή για την τελετή που θα ακολουθούσε «έχτιζε» πριν την έναρξη με live συνεντεύξεις η δημοσιογράφος του Marketing Week Βασιλική Κοτζιά. Η βραδιά συμπεριέλαβε εκπλήξεις όπως οι διαγωνισμοί κοινού για το καλύτερο tweet και την καλύτερη φωτο στο Instagram, η μεγάλη «έρευνα» καθημερινών συνηθειών που αποκάλυψε ότι ο… ύπνος και το σεξ (!) είναι τα αγαπημένα αθλήματα των στελεχών της αγοράς, τα δροσερά welcome drinks της T.G.I Friday’s και πολλά άλλα.

Social Media Awards 2015 Ceremony

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι διαγωνισμοί κοινού συνοδεύθηκαν από «έπαθλα»: Ένα πλήρες σετ εμπειρίας καφέ από την Coffee Island και μια διανυκτέρευση για 2 άτομα σε δίκλινο με πρωϊνό στο Grecotel Olympia Riviera Resort στην Κυλλήνη, αντίστοιχα. Τα σχόλια του κοινού στο Twitter συγκέντρωσε και ανέλυσε σε πραγματικό χρόνο η isMOOD, αναδεικνύοντας μέσω της συγκέντρωσης και ανάλυσης των αναφορών και τον νικητή του διαγωνισμού για το καλύτερο tweet. Το κοινό συμμετείχε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, δημιουργώντας δυναμικές κερκίδες και πανηγυρίζοντας με ενθουσιασμό τα βραβεία. Την παράσταση «έκλεψαν» οι οπαδοί των εταιρειών Isobar iProspect και 4WiseMonkeys, με την τελευταία να ανεβαίνει επί σκηνής με τη μασκώτ-μαϊμού, οι REC που τραγούδησαν ακαπέλα επί σκηνής, ο «κράζεις; θαυμάζεις!» Σωκράτης Πετίδης και πολλοί άλλοι.

Social Media Awards 2015 Ceremony

Οι νικητές

Οι παρευρισκόμενοι δεν παρέλειψαν επίσης να φωτογραφηθούν στο Photobooth, «πλημμυρίζοντας» τα Social Media με χιλιάδες στιγμιότυπα μιας αγοράς που δουλεύει σκληρά και ξέρει να το γιορτάζει. Το επίσημο video με τα καλύτερα στιγμιότυπα της Τελετής -επιμέλειας White Space-, θα ανέβει στο site της διοργάνωσης. Τέλος, μια «social media bag» περίμενε τους καλεσμένους κατά την έξοδό τους στο τέλος της βραδιάς, με προϊόντα-προσφορές: Caprice, Kings Brioche, Duo, Λουμίδης Παπαγάλος, Oreo.

Καλές παρέες και ιδέες!
Παραλαμβάνοντας τα βραβεία τους επί σκηνής, οι νικητές δεν παρέλειψαν να απευθύνουν ευχαριστίες σε συντελεστές και συνεργάτες. Ήταν διάχυτο το μήνυμα της αξίας που έχει η καλή συνεργασία μεταξύ πελατών και agencies στο συγκεκριμένο στίβο, ενώ, όπως είπε ο Βαγγέλης Δαβιτίδης της 4WiseMonkeys, σημασία έχει τα agencies να μπορούν να μπαίνουν στη θέση του πελάτη και να καταλαβαίνουν τις δυσκολίες της άλλης πλευράς, συνειδητοποιώντας επίσης τη «μαγεία» που η δημιουργική δουλειά φέρνει στην καθημερινότητα των πελατών.

Παραλαμβάνοντας τη διάκριση του Social Media Agency of The Year, ο Γιώργος Βαρέλογλου της Isobal iProspect, στάθηκε επίσης στην αξία της καλής συνεργασίας και χημείας, λέγοντας ότι οι καλές παρέες κάνουν τις καλές εταιρείες και τις καλές ιδέες: «συνεχίστε να είστε καλή παρέα, ώστε να συνεχίσετε να βραβεύεστε», παρότρυνε τους συνεργάτες του. Σε ανάλογο μήκος κύματος, ο Γιώργος Γαργανουράκης της Elbisco ευχαρίστησε όλους τους συνεργάτες του –Cambo Industries, BGM OMD, The Newtons Laboratory- για τη διάκριση του Kings ως Social Media Brand of the Year.

Η ελληνική αγορά εναρμονίζεται με τις διεθνείς επιταγές
Υπό την ιδιότητα του συντονιστή της Κριτικής Επιτροπής των βραβείων, ο Περικλής Βανικιώτης μας έδωσε το το στίγμα που προκύπτει για την πορεία της εν λόγω αγοράς, μέσα από τα βραβεία: «Θεωρώ ότι το πρώτο που πρέπει να πω είναι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλα τα μέλη της επιτροπής και στην Πρόεδρο Μπέττυ Τσακαρέστου, για την αφοσίωση και την προσπάθεια που έκαναν να αξιολογήσουν έναν τέτοιο όγκο από έργα. Ένα πολύ δύσκολο έργο, που έγινε πιο δύσκολο όπως προκύπτει από τις βαθμολογίες λόγω της ποιότητας των projects που συμμετείχαν.

Το πρώτο λοιπόν «εύρημα» (σε ελεύθερη μετάφραση) από τη διαδικασία, είναι η εναρμόνιση της ελληνικής αγοράς με τις διεθνείς επιταγές, υπό την έννοια ότι το περιβάλλον των Social Media απαιτεί ένα εξαιρετικά coherent micro-management για να φέρει αποτελέσματα και μέσα από τα έργα που είδαμε και φέτος να διαγωνίζονται αυτή η συνέπεια είναι εμφανής. Άλλωστε αυτό είναι σε μεγάλο βαθμό και το πνεύμα του θεσμού, δηλαδή να βλέπει «κάθετα» αυτό το περιβάλλον και να αναδεικνύει τις δουλειές που πρωταγωνιστούν σε όλα τα επίπεδα. Αυτό από μόνο του είναι αρκετό για να επιβραβεύσει με τη σειρά του όλους όσους κουράστηκαν για τη χτεσινή νύχτα».

Social Media Awards 2015 Ceremony

 Οι παρουσιαστές με την Πρόεδρο της κριτικής επιτροπής Μ. Τσακαρέστου και τον συντονιστή της κριτικής επιτροπής Π. Βανικιώτη

Διεθνής κριτική επιτροπή
Τη διαδικασία αξιολόγησης ανέλαβε η διεθνής κριτική επιτροπή απαρτιζόμενη από διεθνούς εμβέλειας επαγγελματίες που διαγράφουν ο καθένας τη δική του ξεχωριστή πορεία στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από τους: Έλενα Σάρι, Executive Vice President, Southeast Region Head & Board Member, TNS – Λος ‘Αντζελες, Πανδώρα Λυκούρη, Partner, Millward Brown Vermeer – Νέα Υόρκη, Dr. Σοφία Δρακοπούλου, Senior Lecturer, Media Department, Middlesex University – Μ. Βρετανία, Ελένη Κίτρα, MEA Facebook – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Philips Global Brand, Communications & Digital – Ολλανδία, Michel Massadakis, Managing Director Mediavision and Cognatio Holdings, Founder & Board Member, Telisol – Σουηδία, Eleftherios Hatziioannou, Founder, Peopleizers – Germany, Βάλια Παπασπύρου, Content Marketing Director, Automic Software – Μ. Βρετανία, Γρηγόρης Σκλαβούνος, Senior Consultant, Ogilvy One – Βιετνάμ, Ασπασία Κουμλή, Co-Founder, The Jaunties – Λος Άντζελες, Νατάσα Αντωνοπούλου, Digital Art Director, DDB – Γερμανία, Παύλος Βλάχος, Professor of Marketing, ALBA Graduate Business School at the American College of Greece και ο Περικλής Βανικιώτης, Συντονιστής της Κριτικής Επιτροπής – Εξωτερικός Συνεργάτης Marketing Week.

Social Media Awards 2015 Ceremony

 
Χορηγοί των βραβείων είναι τα T.G.I Fridays, η Globe One Digital, η White Space και το Future Models.
Περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες από την τελετή, μπορείτε να δείτε στο site των βραβείων
www.socialmediaawards.gr