Ανακοινώθηκε η τελετή απονομής των Social Media Awards 2015, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015, στο The Box (Πειραιώς 130, Γκάζι). Μετά τη μεγάλη επιτυχία των δύο προηγούμενων ετών, τα πιο κεφάτα βραβεία της αγοράς έρχονται και αυτή τη χρονιά για να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις σημαντικότερες δράσεις στο χώρο των κοινωνικών δικτύων.

Η μάχη για τη διάκριση
Φέτος οι υποψηφιότητες στα βραβεία ξεπέρασαν τις 450, σημειώνοντας 37% αύξηση σε σχέση με πέρυσι, με τη συμμετοχή agencies και brands από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων. Το επίπεδο και ο ανταγωνισμός των υποψηφιοτήτων ήταν πολύ υψηλός. Τα μέλη της κριτικής επιτροπής, μέσω της βαθμολογίας τους, έδωσαν ξεκάθαρα το μήνυμα για ανάδειξη των πρακτικών εκείνων που θέτουν νέα δεδομένα για την αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρά την αύξηση των υποψηφιοτήτων, τα βραβεία που θα απονεμηθούν φέτος θα είναι λιγότερα από πέρυσι, με τα Gold βραβεία να αποτελούν μόλις το 8% του αριθμού των υποψηφιοτήτων.

Επιπλέον, εγκαινιάζονται τρεις νέες σημαντικές διακρίσεις: τα Platinum βραβεία Ενότητας, τα οποία θα απονεμηθούν στις υποψηφιότητες που συγκέντρωσαν τη μεγαλύτερη βαθμολογία από όλες τις υποψηφιότητες σε όλες τις κατηγορίες κάθε ενότητας, καθώς και τα βραβεία Social Media Brand of the Year και Social Media Agency of the Year, στο brand και στο agency αντίστοιχα που συγκέντρωσε τα περισσότερα βραβεία συνολικά. Τα βραβεία αυτά αναμένεται να αποτελέσουν την έκπληξη της τελετής, καθώς κανείς δεν γνωρίζει τους νικητές.

Κριτική επιτροπή με διεθνή δράση
Τη διαδικασία αξιολόγησης ανέλαβε ανεξάρτητη κριτική επιτροπή απαρτιζόμενη από διεθνούς εμβέλειας επαγγελματίες που διαγράφουν ο καθένας τη δική του ξεχωριστή πορεία στις απαιτητικές αγορές του εξωτερικού. Συγκεκριμένα, η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από τους: Έλενα Σάρι, Executive Vice President, Southeast Region Head & Board Member, TNS – Λος Άντζελες, Πανδώρα Λυκούρη, Partner, Millward Brown Vermeer – Νέα Υόρκη, Dr. Σοφία Δρακοπούλου, Senior Lecturer, Media Department, Middlesex University – Μ. Βρετανία, Ελένη Κίτρα, MEA Facebook – Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ειρήνη Γιάννου, Global Social B2B Lead, Philips Global Brand, Communications & Digital – Ολλανδία, Michel Massadakis, Managing Director Mediavision and Cognatio Holdings, Founder & Board Member, Telisol – Σουηδία, Eleftherios Hatziioannou, Founder, Peopleizers – Germany, Βάλια Παπασπύρου, Content Marketing Director, Automic Software – Μ. Βρετανία, Γρηγόρης Σκλαβούνος, Senior Consultant, Ogilvy One – Βιετνάμ, Ασπασία Κουμλή, Co-Founder, The Jaunties – Λος Άντζελες, Νατάσα Αντωνοπούλου, Digital Art Director, DDB – Γερμανία, Παύλος Βλάχος, Professor of Marketing, ALBA Graduate Business School at the American College of Greece και ο Περικλής Βανικιώτης, Συντονιστής της Κριτικής Επιτροπής – Εξωτερικός Συνεργάτης Marketing Week.

Σημείο αναφοράς για ολόκληρη την αγορά
Το μεγάλο πλήθος συμμετοχών, τόσο στο επίπεδο των υποψηφιοτήτων όσο και στο επίπεδο της συμμετοχής στην τελετή απονομής, δείχνουν ότι τα Social Media Awards έχουν καταστεί μέσα σε δύο μόλις χρόνια σημείο αναφοράς για τα στελέχη της αγοράς. Στην περσινή τελετή απονομής, ο χώρος γέμισε από τους  800 παρευρισκόμενους, στελέχη από συνολικά 115 εταιρείες, τόσο από τις διαφημιστικές εταιρείες και τα social media agencies, όσο και από τις εταιρείες-brands. Μέσα σε ένα πανηγυρικό κλίμα, οι νικητές γιόρτασαν με ενθουσιασμό τα βραβεία τους, ενώ τα social media πλημμύρισαν από φωτογραφίες και videos που ανέβασαν οι παρευρισκόμενοι, στιγμιότυπα του πιο «social» πάρτυ της χρονιάς. Η μεγάλη επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων και η μεγάλη ανταπόκριση ολόκληρης της αγοράς και φέτος,  προδιαθέτουν για μια ακόμη λαμπρότερη γιορτή των social media.

Πληροφορίες για τις δυνατότητες συμμετοχής στην τελετή απονομής των Social Media Awards 2015, στο www.socialmediaawards.gr