770 εκατ. δολάρια τα ad revenues, λόγω συνεργασιών με Gucci κ.ά.

Σε τροχιά ανάπτυξης βρίσκεται το Snapchat, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του α΄ τριμήνου του 2021. Συγκεκριμένα, το feature Spotlight, το οποίο ανταγωνίζεται το TikTok, άγγιξε τους 125 εκατ. χρήστες τον Μάρτιο, σημειώνοντας αύξηση 25 εκατ. σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Ενίσχυση και αύξηση χρηστών παρουσίασε και συνολικά η πλατφόρμα, φτάνοντας τους 280 εκατ. καθημερινούς χρήστες, μια αύξηση 22% year-over-year. Το Spotlight περιλαμβάνει την curated ροή από viral videos, τα περισσότερα εκ των οποίων από δημοφιλείς creators, οι οποίοι συμμετέχουν σε πρόγραμμα, το οποίο διανέμει στους top performers εξ αυτών 1 εκατ. δολάρια καθημερινά.

Επίσης, το Snapchat σημείωσε ανάπτυξη στα διαφημιστικά έσοδα στα 770 εκατ. δολάρια, αύξηση κατά 66% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020. Στα έσοδα αυτά συμπεριλαμβάνονται και εκείνα που προήλθαν από διαφημιστικές καμπάνιες για brands, όπως τα North Face, Gucci και American Eagle. Επίσης, η εταιρεία αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, και στη νέα διαφημιστική συνεργασία της με τον εκδοτικό όμιλο Gannett, τον περασμένο Μάρτιο, με στόχο να επεκτείνει μέσω αυτού το reach σε περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις.

(Πηγή: AdAge)