Σύμφωνα με αυτά, πάνω από το 73% των καταναλωτών επιλέγει να μην διαγραφει από τη λίστα παραληπτών σχετικών μηνυμάτων, ενώ περίπου το 60% χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνό του για να ενημερώνεται για προσφορές και προωθητικές ενέργειες. Τα ποσοστά ανταπόκρισης των καταναλωτών στα μηνύματα που λαμβάνουν με μαζική αλληλογραφία ξεπερνούν το 90% για τα SMS ανεξαρτήτως κλάδου, ενώ για τα e-mail περιορίζονται λίγο πάνω από το 20% και με σημαντικές διακυμάνσεις ανάλογα με τον κλάδο που αφορούν.

Η μέση ταχύτητα ανταπόκρισης στη λήψη ενός μηνύματος μπορεί να ξεπεράσει και τις 6,5 ώρες για ένα e-mail (άνοιγμα από τον παραλήπτη), τη στιγμή που ο αντίστοιχος χρόνος για το SMS είναι κάτι λιγότερο από 1 λεπτό. Όσον αφορά στο περιεχόμενο, τα SMS γίνονται όλο και πιο προσωποποιημένα και ελκυστικά, με το e-mail να διατηρεί πάντα τη δυνατότητα πλούσιου περιεχομένου. Σύμφωνα με την έρευνα, ο επιδέξιος συνδυασμός καναλιών είναι πάντα το ζητούμενο κατά περίπτωση, ωστόσο, είναι ξεκάθαρο πως όταν στόχος είναι η μέγιστη εμβέλεια και υψηλότερη δυνατή ταχύτητα, το SMS είναι ένα πανίσχυρο «όπλο».