H Bodytalk ανέθεσε στην creative ομάδα της Sleed τη δημιουργία και παραγωγή της καμπάνιας για τη συλλογή Spring / Summer 2020. Η αρχική ιδέα του concept ήταν λίγο διαφορετική, αλλά προσαρμόστηκε στην ιδιαιτερότητα της εποχής. Βασική ιδέα της καμπάνιας ήταν να βγει ένα video φρέσκο που θα δώσει ώθηση για την post-Covid ζωή μας, μέσα από ένα inspirational μήνυμα.
Πρωταγωνιστές είναι μια χορεύτρια και ένας boxer οι οποίοι ξεκινώντας το video, βρίσκονται σε ξεχωριστούς χώρους και προπονούνται μέσα σε ένα dark σκηνικό, ενώ τους «πολιορκούν» διάφορα μηνύματα. Τα μηνύματα αβεβαιότητας και φόβου, σιγά σιγά μετατρέπονται σε μηνύματα στήριξης και αισιοδοξίας κλείνοντας με μια δυνατή σκηνή που προωθεί την ενότητα στα νέα challenges. Η Sleed εκτός από την παραγωγή του video, έχει αναλάβει επίσης τη συνολική προώθηση της καμπάνιας, μέσω των καναλιών Facebook, Instagram, YouTube, GDN και Pinterest.