Το Skroutz κατέγραψε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022). Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.
Αύξηση παρουσιάζει και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή, αγγίζοντας τα 60 ευρώ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα.
Επιπλέον, αυξήθηκαν οι επισκέψεις στο Skroutz app (67%), ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα. Οι κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών είναι: Πλυντήρια Ρούχων, Πλυντήρια Πιάτων, Ψυγεία, Κουζίνες & Φούρνοι, Εστίες Κουζίνας, Οικιακά Κλιματιστικά Inverter, Τηλεοράσεις, Απορροφητήρες Κουζίνας, Επεξεργαστές και Μνήμες RAM.