Μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν 66% των καταναλωτών στην Ελλάδα την περίοδο των φετινών Χριστουγέννων, σύμφωνα με ευρήματα της έρευνας της εταιρείας λογισμικού διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου Sitecore, «Holiday Shopping Trends 2021».

Ενδεικτικά, 50% αναφέρουν τα δώρα στον εαυτό τους σαν μια μορφή θεραπείας, ενώ 84% ότι η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις ανάγκες τους και της οικογένειάς τους, φίλων και συναδέλφων. Παράλληλα, 92% θεωρούν απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες, με 36% να αναφέρουν ότι βλέπουν περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζουν.

Επιπλέον, 63% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια, ενώ 75% ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους. Παράλληλα, με την έρευνα, η Sitecore ανακοίνωσε την επέκταση του διεθνούς δικτύου της στη Νότια Ευρώπη με ενίσχυση της παρουσίας της και τη λειτουργία νέων γραφείο σε Παρίσι, Μιλάνο, Μαδρίτη και Αθήνα.