Μεταξύ αυτών και μηχανισμός 24ωρης επικοινωνίας.

H AS Company έχει προχωρήσει στη λήψη σειράς μέτρων για την προστασία των εργαζομένων της εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού. Από την πρώτη στιγμή, ενεργοποίησε μηχανισμό επικοινωνίας των συνεργατών με το τμήμα προσωπικού 24ωρες το 24ωρο, παρέχοντάς τους αναλυτικές οδηγίες για την προστασία τους από τον ιό COVID-19.

Παράλληλα, διέθεσε υγειονομικό υλικό (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά) σε όλο το προσωπικό και πραγματοποίησε ενημερώσεις από το γιατρό εργασίας. Εφάρμοσε άμεσα την εργασία εξ’ αποστάσεως για πάνω από το 60% του δυναμικού της και έλαβε ειδικά μέτρα στο τμήμα Logistics για τη διαχείριση επαφών με τους οδηγούς μεταφορικών εταιρειών.

Επίσης, διενεργεί τακτικές απολυμάνσεις στα κεντρικά γραφεία, στο κέντρο διανομής και στο υποκατάστημά της. Επιπλέον, προέβη στην εμπρόθεσμη καταβολή της μισθοδοσίας του μήνα Μαρτίου, για την έγκαιρη κάλυψη των τρεχουσών αναγκών των συνεργατών.