Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα επικοινωνία της ForestView για τα Simply Burgers, η οποία ξεκινά με το φιλοσοφικό ερώτημα «Τι κάνει ένα burger τέλειο;». Μια σειρά πλάνων εστιάζει στο ότι η «τελειότητα» κρύβεται στα απλά πράγματα: τα φρέσκα υλικά, την ποιότητα και την αγάπη για το καλό φαγητό.

Πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι τα «συστατικά» που κάνουν τα Simply Burgers ξεχωριστά και υπογραμμίζουν την πραγματική σημασία του μηνύματος «Food we Love».Τη παραγωγή του video που «τρέχει» ήδη online έκανε η Feed, με Director/Photographer τον Ernesto Cinzi.