Το βασικό μήνυμα εσπερίδας του ΕΣΒΕΠ

Αυτό τόνισε ο Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων Νίκος Καραγεωργίου, στην εσπερίδα που διοργάνωσε ο ΕΣΒΕΠ, με τίτλο «Επώνυμες Αξίες στην Εποχή της Απαξίωσης» την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου. Στην εσπερίδα, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό Κέντρο Δαΐς, συμμετείχαν πάνω από 200 στελέχη επιχειρήσεων, τόσο από την πλευρά της βιομηχανίας όσο και από την πλευρά του λιανεμπορίου.

Ο Δημήτρης Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRB Hellas αναφέρθηκε στις μεγάλες διαφοροποιήσεις που υφίστανται στην εποχή μας οι αξίες του καταναλωτή και τόνισε ιδιαίτερα ότι οι νεόπτωχοι, ειδικά στην Ελλάδα, είναι μια νέα κατηγορία καταναλωτών τους οποίους οι εταιρείες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν με ευαισθησία αλλά και γνώση των πραγματικών προβλημάτων.

Από την πλευρά του, ο καθηγητής Γιώργος Δουκίδης, Επιστημονικός Σύμβουλος του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), παρουσίασε μελέτη για τον οικονομικό ρόλο για τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα (FMCG), ενώ ο καθηγητής Μάνατζμεντ Δημήτρης Μπουραντάς μίλησε για τα βασικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουν τα στελέχη των επιχειρήσεων στο μέλλον στη νέα επιχειρηματική πραγματικότητα: δράση, στοχασμός, ευαισθησία και αυστηρότητα, με ταυτόχρονη γνώση του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος.

Στην εσπερίδα μίλησαν επίσης ο Παναγιώτης Γεννηματάς, Επίτιμος Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και ο Παύλος Έξαρχος, Partner της McKinsey & Company.