Σημαντική αύξηση στον ημερήσιο χρόνο τηλεθέασης επέφεραν οι συνθήκες lockdown της προηγούμενης σεζόν, με την άνοδο ωστόσο να σταθεροποιείται πλέον σε πολύ υψηλά επίπεδα, ακόμα και χωρίς συνθήκες εγκλεισμού. Στο σύνολο του κοινού, ο χρόνος κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου σε ημερήσια βάση ξεπέρασε για πρώτη φορά το φράγμα των 5 ωρών, ενώ αυξήθηκε σχεδόν κατά 50 λεπτά μέσα σε μία πενταετία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από το Yearbook για τη σεζόν 2020-2021 που δημοσιοποίησε η Nielsen Measurements, ο μέσος ημερήσιος χρόνος τηλεθέασης από τον Σεπτέμβριο του 2020 έως τον Αύγουστο του 2021 διαμορφώθηκε στα 310 λεπτά στο σύνολο του κοινού, αυξημένος δηλαδή κατά 16 λεπτά σε σχέση με την προηγούμενη σεζόν, ενώ συνέχισε τη σταθερά ανοδική πορεία των τελευταίων ετών.

Αντίστοιχα, στο κοινό ηλικίας 18- 54 ετών, ο χρόνος που δαπανήθηκε μπροστά σε ανοιχτό τηλεοπτικό δέκτη κατά μέσο όρο ήταν 249 λεπτά (έναντι 237 την προηγούμενη σεζόν), ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στις γυναίκες ηλικίας 55+ με τον ημερήσιο χρόνο να εκτοξεύεται στα 487 λεπτά έναντι 460 την προηγούμενη σεζόν. Τα αποτελέσματα αποδίδονται σε μεγάλο βαθμό στις συνθήκες lockdown, αλλά τα πρώτα δείγματα της τρέχουσας τηλεοπτικής περιόδου δείχνουν ότι η αύξηση του ημερήσιου χρόνου τηλεθέασης αποκτά χαρακτηριστικά μονιμότητας. Περισσότερες πληροφορίες στη στήλη Media Views του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα 29/11.