Διπλασιασμό καταγράφει η Media Services για το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου

Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της Media Services, παρατηρείται διπλασιασμός της διαφημιστικής δαπάνης για το 10μηνο του 2011, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010.
Συγκεκριμένα, το συγκεκριμένο διάστημα διαμορφώθηκε στα 8.766.399 ευρώ, έναντι 4.469.789 ευρώ το 10μηνο του 2010. Τον Οκτώβριο μάλιστα τριπλασιάστηκε σε σχέση με τον Οκτώβριο του 2010 και διαμορφώθηκε στα 1.868.906 ευρώ, έναντι 602.518 ευρώ τον Οκτώβριο του 2010.

Ανά διαφημιζόμενη κατηγορία η διαφημιστική δαπάνη των ασφαλιστικών εταιρειών (γενικά) διαμορφώθηκε στα 4.411.419 ευρώ έναντι 2.708.210 το 10μηνο του 2010. Στην κατηγορία «άλλα είδη ασφαλειών» τα κονδύλια διαμορφώθηκαν στα 4.278.661 ευρώ, έναντι 1.708.723 ευρώ το 10μηνο του 2010, αύξηση που οφείλεται στην έντονη προβολή των προγραμμάτων direct ασφαλίσεων Anytime Online της Interamerican, η οποία πενταπλασίασε τη διαφημιστική δαπάνη των εν λόγω προγραμμάτων.

Τον εν λόγω λογαριασμό χειρίζεται η Bold Ogilvy και η Fortune το κομμάτι της digital διαφήμισης. Τέλος, η διαφημιστική δαπάνη των ασφαλειών ζωής διαμορφώθηκε μόλις στα 76.369 ευρώ, έναντι 52.856 ευρώ το 10μηνο του 2010. Στην κατηγορία «Ασφαλιστικές εταιρείες», ως ο μεγαλύτερος διαφημιζόμενος για το 10μηνο του 2011 εμφανίζεται η EFG Eurolife (τον λογαριασμό χειρίζεται η Tribe) με κονδύλι ύψους 1.188.629 και ακολουθεί η AXA Ασφαλιστική (Publicis) με 940.587 ευρώ.

Στην κατηγορία «Άλλα είδη ασφαλειών» την πρωτιά κρατάει η Interamerican με το «Anytime Online», στο οποίο επένδυσε διαφημιστικό κονδύλι ύψους 2.413.148 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική επικοινωνία των ασφαλιστικών εταιρειών κινείται κατά κύριο λόγο μέσω τηλεόρασης, η οποία απορρόφησε το διάστημα Ιανουαρίου –Οκτωβρίου 2011 4,5 εκατ. ευρώ, έναντι 1,6 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2010. Σημαντική είναι η απορρόφηση και για τις εφημερίδες: 3,1 εκατ. ευρώ το 10μηνο του 2011, έναντι 1,2 εκατ. ευρώ το 10μηνο του 2010.