Τη μόνιμη περικοπή του marketing budget της ανακοίνωσε η Airbnb, μετά τη μείωσή του κατά το ήμισυ κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς είδε ότι η κίνηση αυτή δεν επηρέασε το online traffic της. Στο πλαίσιο αυτό, αποφάσισε να απομακρυνθεί από το performance marketing και να εστιάσει στο brand marketing και στις δημόσιες σχέσεις. Ο CoFounder και Chief Executive της εταιρείας Brian Chesky, χαρακτηρίζει τη στρατηγική απομάκρυνσης από το performance marketing ως «πολύ σημαντική κίνηση στην ιστορία της εταιρείας».

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή της, η Airbnb μείωσε τη συνολική brand και performance marketing δαπάνη της κατά 58%, από 1,14 δισ. δολάρια το 2019 σε 482 εκατ. δολάρια το 2020. Όπως επεσήμανε ο Chesky, «αυτό που μας έδειξε η πανδημία είναι ότι μπορούμε ακόμα και να μηδενίσουμε το marketing spending μας και να εξακολουθήσουμε να έχουμε το 95% του traffic που είχαμε και την προηγούμενη χρονιά. Δεν πρόκειται να ξεχάσουμε αυτό το μάθημα».

(Πηγή:Campaign)