Σύμφωνα με πανευρωπαϊκή έρευνα της Forrester

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Επίσης, ένα 17% έκανε λόγο για κονδύλια άνω των 500.000 δολαρίων. Τα συγκεκριμένα στοιχεία αποδεικνύουν τη δυναμική που έχουν αναπτύξει πλέον τα sites κοινωνικής δικτύωσης ως Μέσα Προβολής. Τάση, η οποία παγιώνεται μέρα με τη μέρα και στην Ελλάδα, όπου, για παράδειγμα, οι ενεργοί χρήστες του Facebook έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τα 3 εκατ.

Μπορεί, λοιπόν, το πεδίο των Social Media να είναι ακόμα κάτι καινούργιο, κάτι σχετικά άγνωστο ή ριψοκίνδυνο για αρκετούς marketers, ωστόσο, όπως τονίζει η Charlene Li, «Σας ενθαρρύνω να το δοκιμάσετε. Το Μάρκετινγκ δεν είναι πλέον μονόδρομη επικοινωνία. Οι καταναλωτές απαιτούν πλέον διάλογο με τα brands. Θέλουν να συνομιλούν μαζί τους για τις ανάγκες και τα πάθη τους. Μην ξεχνάτε, όμως, να είστε ειλικρινείς. Διότι, οι καταναλωτές είναι έξυπνοι. Και καταλαβαίνουν πότε κάποιος είναι ανειλικρινής. Αντιλαμβάνονται πότε ένα brand επιθυμεί να έχει μία αυθεντική σχέση μαζί τους και πότε όχι». 

Η Charlene Li, ειδήμων σε θέματα νέων τεχνολογιών και Social Media, θα δώσει το «παρών» στις 20 Οκτωβρίου, στο 9th Marketing Directors Forum. Εκεί όπου θα παρουσιάσει συναρπαστικά case studies γύρω από τα Social Media προκειμένου να εμπνεύσει το ελληνικό κοινό και να προσφέρει πρακτικές συμβουλές για ένα αύριο γεμάτο engagement και καλύτερα αποτελέσματα.