Στα ίδια επίπεδα κινήθηκε το σύνολο του ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου σε δευτερόλεπτα το διάστημα Ιαν-Αυγ 2021, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε το Spot Monitor, συνολικά καταγράφηκαν 87.260.094 δευτερόλεπτα διαφημιστικού χρόνου, αυξημένα κατά μόλις 0,73%.

Αθήνα και Θεσσαλονίκη σημείωσαν μικρή αύξηση της τάξης του 2,21% και 2,95% αντίστοιχα, ενώ η Περιφέρεια σημείωσε μικρή μείωση της τάξης του 0,53%. Σε επίπεδο κατηγορίας διαφημιζόμενου, η κατηγορία τρόφιμα-ποτά βρίσκεται σταθερά στην κορυφή, με τη μεγαλύτερη επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων τους πρώτους 8 μήνες του έτους. Ακολουθούν οι κατηγορίες εξοπλισμός οικοδομής, δημόσιο και κινητή τηλεφωνία.

Εξαιρουμένου του Υπουργείου Υγείας, το retail τροφίμων παραμένει ο μεγαλύτερος ραδιοφωνικός διαφημιζόμενος, πάντα σε επίπεδο δευτερολέπτων, με πρώτη στο εξεταζόμενο διάστημα τη Lidl Ελλάς, δεύτερη την Μασούτης και τρίτη την AB Βασιλόπουλος. Στην πρώτη θέση των «climbers» της διαφημιστικής προβολής σε επίπεδο χρόνου, αυτών δηλαδή που αύξησαν περισσότερο τη σχετική επένδυσή τους, βρέθηκε η Lidl Ελλάς, ενώ «top decliner», εξαιρουμένων των φορέων του Δημοσίου, ήταν η Vodafone.

Στην Αθήνα, τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε η Wind, ακολουθούμενη από την Cosmote. Αντίστοιχα, στη Θεσσαλονίκη τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο κατέλαβε o Μασούτης, ενώ στην Περιφέρεια τη θέση αυτή κατέλαβε η Lidl Ελλάς.