To ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους «The Real Robokids», το οποίο δημιούργησε η Ogilvy για την Cosmote προκειμένου να αναδείξει τους ήρωες της Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, κατάφερε να αποσπάσει ένα Αργυρό Λιοντάρι στα Cannes Lions 2020/2021, στην κατηγορία «Non-fiction Film: Over 30 minutes» των Entertainment Lions. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Foss Productions. Η προώθηση του ντοκιμαντέρ, με την επιμέλεια της Mindshare, προβλήθηκε στο YouTube και στην τηλεόραση, συγκεντρώνοντας περισσότερες από 2,1 εκατ. προβολές.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, δήλωσε:«Είναι μεγάλη η χαρά μας και τη μοιραζόμαστε με τον πελάτη μας και τους ταλαντούχους συντελεστές αυτής της ταινίας που κατάφερε να καταγράψει την αλήθεια αυτών των παιδιών, και να συγκινήσει τόσο το κοινό όσο και την επιτροπή. Αυτό είναι το 7ο λιοντάρι που κερδίζουμε για την Ελλάδα και νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι.

Επιβραβεύεται έτσι η επιμονή, η συνέπεια και η ικανότητα των ομάδων μας, να δημιουργούν διαχρονικά επικοινωνία που δημιουργεί impact στον κόσμο. Συγχαρητήρια σε όλους!».