Silver Ermis απέσπασε η Magiq Doorz, για την πρωτότυπη καμπάνια Yamaha #50YearsTrendingTopic, στην κατηγορία Digital PR. Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων της Yamaha, η Magiq Doorz δημιούργησε μια digital καμπάνια για να ξανασυστήσει στο ελληνικό κοινό τα πιο ιστορικά μοντέλα του brand, συνδέοντας κάθε ένα ξεχωριστά, με μια ιστορία, αλλά και με το έτος γέννησης κάθε χρήστη, με στόχο την εμπλοκή του κοινού στον εορτασμό.

Σημειώνεται πως η ενέργεια στην ελληνική Facebook page της Yamaha ήταν η πιο αποτελεσματική από όλες τις ενέργειες που έχουν πραγματοποιηθεί σε όλες τις χώρες που έχει page η εταιρεία, σύμφωνα με όσα αναφέρει το agency.

H Διευθύνουσα Σύμβουλος της Magiq Doorz, Αργυρώ Κοριαλού, ανέφερε σχετικά: «Ήταν μια δύσκολη χρονιά, όμως εμείς όχι μόνο καταφέραμε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια και να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις προκλήσεις, αλλά και να δημιουργήσουμε καμπάνιες που ξεχώρισαν, όπως η συγκεκριμένη με τη Yamaha».