Silver Effie απέσπασε η Δέλτα για το επαναλανσάρισμα των φυσικών χυμών ψυγείου Life, στο πλαίσιο των Effie Awards 2020, στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά». Το επαναλανσάρισμα αφορούσε στον επανασχεδιασμό του συνολικού concept της σειράς, σε ό,τι αφορά τόσο τη συσκευασία, όσο και τη δημιουργία νέων προϊόντων. Μετά το επαναλανσάρισμα και παρά την ανταγωνιστική αγορά, οι χυμοί Life ενίσχυσαν το μερίδιο τους στην αγορά, ενώ, παράλληλα, αυξήθηκε η τάση των πωλήσεων. Στη διάκριση συνέβαλε, επίσης, η 360° διαφημιστική καμπάνια «Ζωή σε κάθε στιγμή», μέσω της οποίας προβλήθηκε στο κοινό ολόκληρη η γκάμα γεύσεων του χυμού Life. Πρόκειται για τρία διακριτά ranges (φρούτα του τόπου μας, super φρούτα, φρούτα εποχής), με ανανεωμένες συνταγές με στόχο την κάλυψη των διαφορετικών αναγκών των καταναλωτών.
05/02/21
CATEGORIES: Marketing
Silver Effie για το Life της Δέλτα
Για το επαναλανσάρισμα των χυμών ψυγείου
Από Marketing Week Online

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ