Το λανσάρισμα επιμελείται η Spot JWT

Η εταιρεία έχει αντικαταστήσει την απλή αμόλυβδη και το πετρέλαιο κίνησης με τα νέα τύπου καύσιμα. Το λανσάρισμα επιμελείται η Spot JWT και η καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, καταχωρίσεις και ραδιοφωνικό σποτ.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί ο πρωταθλητής αγώνων ράλι και επί χρόνια παρουσιαστής της εκπομπής αυτοκινήτου Traction Κώστας Στεφανής, ο οποίος όπως αναφέρει «οδήγησε περισσότερα από 24 χιλιόμετρα με ένα μόλις λίτρο αμόλυβδης Shell FuelSave Unleaded». Τα νέα καύσιμα οικονομίας Shell FuelSave έχουν ήδη λανσαριστεί από τη Shell σε περισσότερες από 10 χώρες.