Αν και ένα scroll στα social media, μπορεί να προσφέρει στο κοινό επαναλαμβανόμενα posts από τα ίδια όμορφα, αλλά αναμενόμενα μέρη της Ελλάδας, η νέα καμπάνια συνδιαφήμισης του ΕΟΤ και της Aegean επιχειρεί να αναδείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο οι γνωστές τοποθεσίες που κυκλοφορούν συνεχώς στα social media, αλλά πολλά περισσότερα.

Με μήνυμα «Share the rare», η καμπάνια καλεί το κοινό να ακολουθήσει τους δύο διαφημιζόμενους σε πλήθος δραστηριοτήτων, από τις βουτιές στα νερά μιας βάθρας, στο αγνάντεμα του ορίζοντα των βουνών της Hπείρου.

Η καμπάνια, την οποία επιμελήθηκε η Ogilvy, απευθύνεται στο κοινό έξι χωρών του εξωτερικού. Την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Foss Productions σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου.