Ανοιχτή συνεδρίαση της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης των μελών του πραγματοποίησε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), χθες Δευτέρα, 12 Ιουνίου, στο Divani Caravel. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάστηκαν οι προκλήσεις, οι ευκαιρίες και οι προοπτικές της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Ο Γρηγόρης Αντωνιάδης, Αντιπρόεδρος ΣΕΒΤ και Συντονιστής της Πρωτοβουλίας Ελληνικού Pledge αναφορικά με τη διαφήμιση σε παιδιά, αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία και την έναρξή της, τον Μάιο του 2022, στο πλαίσιο του αντίστοιχου EU Pledge με την υποστήριξη του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ). Η πρωτοβουλία προβλέπει την αποφυγή διαφήμισης τροφίμων και ποτών, τα οποία δεν τηρούν συγκεκριμένες διατροφικές προδιαγραφές σε παιδιά κάτω των 13 ετών.

Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι στην Ελλάδα η πρωτοβουλία «μετρά» ήδη 20 μέλη από τον κλάδο των τροφίμων και ποτών και της εστίασης, τα οποία συμμετέχουν εθελοντικά, παρουσιάζοντας υψηλό ποσοστό συμμόρφωσης και αποφεύγοντας να διαφημίζουν προϊόντα εκτός προδιαγραφών τόσο στην τηλεόραση, όσο και στο digital περιβάλλον, YouTube, Facebook και influencers.

Τα στοιχεία ελήφθησαν σε δύο χρονικές περιόδους, Μάιο-Ιούνιο και Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2022, με τη συμμετοχή 54 brands, σε δείγμα 21.658 τηλεοπτικών σποτ, εννέα εταιρικών ιστοσελίδων, 31 προϊοντικών σελίδων σε Facebook, Instagram και YouTube και 10 προφίλ influencers.

Όσο για τον βαθμό συμμόρφωσης των ελληνικών επιχειρήσεων κυμάνθηκε σε υψηλά επίπεδα 98% για την τηλεόραση, 90% για τις εταιρικές ιστοσελίδες, 92% για τα social media και 100% για τους influencers. Στη συζήτηση πάνελ συμμετείχαν και οι Iωάννης Γιώτης, Πρόεδρος ΣΕΒΤ, Νίκος Βέττας, Γενικός Διευθυντής ΙΟΒΕ, Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος Circana και Κατερίνα Δασκαλάκη, Senior Advisor, Τομέας Απασχόλησης και Αγοράς Εργασίας, ΣΕΒ.