Η Seventy Nine Minds ανέλαβε την επικοινωνία της νέας σειράς προϊόντων τομάτας, Γκρέκα, της εταιρείας Κόρε, η οποία κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά το ελαιόλαδο Χρυσελιά. Συγκεκριμένα, ολοκλήρωσε τη μελέτη και τον σχεδιασμό τηλεοπτικής ταινίας με μήνυμα «Νοστιμιά… α λα Γκρέκα», με στόχο να αναδείξει ότι η σειρά δίνει νέα διάσταση στη μαγειρική, προσφέροντας ξεχωριστή γεύση και φρεσκάδα στο φαγητό.

Η σειρά προϊόντων Γκρέκα είναι ένα ελληνικό προϊόν με καλοκαιρινές τομάτες της Μακεδονικής Γης, από τον εύφορο κάμπο των Σερρών. Οι σερραϊκές τομάτες καλλιεργούνται παραδοσιακά και εποχιακά σε ιδανικό ηπειρώτικο κλίμα με μη μεταλλαγμένους σπόρους, χωρίς βλαβερά φυτοφάρμακα. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ έκανε η Stefi & Lynx Productions.