Το ίδιο συμβαίνει και σήμερα, σε μια εποχή που η αβεβαιότητα για το αύριο, ο φόβος και η ανασφάλεια τείνουν να νεκρώσουν – εάν δεν έχουν ήδη νεκρώσει – κάθε υγιή επιχειρηματική προσπάθεια, κάθε σκέψη για νέες επιχειρηματικές κινήσεις. Το χειρότερο είναι ότι υπάρχουν εταιρείες και επιχειρηματίες που έχουν τη δυνατότητα για τέτοιες κινήσεις, αλλά δεν τις κάνουν εξαιτίας του κακού οικονομικού κλίματος.

Και αυτό δημιουργεί ένα φαύλο κύκλο που εντείνει την ύφεση, όσο δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ότι κάτι πάει να αλλάξει προς το καλύτερο. Κι εδώ ακριβώς έρχονται και πάλι στο προσκήνιο αυτοί οι «τρελοί», που μέσα στον ορυμαγδό των εξελίξεων τολμούν να σχεδιάζουν, να προγραμματίζουν, να λανσάρουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, προσπαθώντας να δώσουν πνοή στην αγορά και στην οικονομία.

Σε αυτούς ακριβώς τους ανθρώπους και τις εταιρείες οφείλουμε να σταθούμε με σεβασμό, να αναγνωρίσουμε την προσπάθειά τους και να τους αναδείξουμε. Ποιος θα περίμενε π.χ. ότι σήμερα, σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για τα media θα βρίσκονταν ένας τέτοιος «τρελός» να λανσάρει ένα νέο εκδοτικό προϊόν; Μάλλον κανείς. Κι όμως, ένας από αυτούς μιλάει σήμερα στο Marketing Week, παρουσιάζοντας το νέο εγχείρημα της εκδοτικής εταιρείας του. Και αναφερόμαστε στον Γιάννη Τασσιόπουλο, Διευθυντή της νέας οικονομικής και πολιτικής εφημερίδας Χρήμα Plus, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει προς το τέλος Φεβρουαρίου.

Η νέα αυτή εφημερίδα θα κυκλοφορεί από τη Medihold κάθε Σάββατο και αποτελεί μετεξέλιξη της επιτυχημένης εκδοτικής προσπάθειας της εφημερίδας Χρήμα Τρίτη. Διαβάστε όλα όσα μας είπε για τη νέα εφημερίδα, τους λόγους που η εταιρεία υλοποιεί το εγχείρημα αυτό τούτη την εποχή, τους στόχους και τις προσδοκίες της, αλλά και την ελπίδα που γεννάται μέσα από την κρίση για την αναγέννηση της δημοσιογραφίας.

Για το ίδιο τεύχος ετοιμάσαμε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη με τον Jeremy Galbraith, CEO ΕΜΕΑ της Burson-Marsteller, με τον οποίο μιλήσαμε στο πλαίσιο του kick-off meeting της Advocate/Burson Marsteller για το 2012. O κορυφαίος manager μίλησε για τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν σήμερα τον κλάδο των δημοσίων σχέσεων τόσο στην Ελλάδα, όσο και διεθνώς, αναφέρθηκε στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην επικοινωνιακή πολιτική της χώρας μας και στα χρόνια προβλήματα που αυτή βιώνει.

Τέλος, διαβάστε ένα ρεπορτάζ με ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία για την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης των περιοδικών από το 1988 έως σήμερα, αλλά και τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση σε αυτά.