Με κοινό που άγγιξε τα 1.000 άτομα, δύο από τις πιο influential προσωπικότητες του marketing και της επιχειρηματικότητας μετέτρεψαν το virtual stage της Boussias σε μια inspirational δίνη από insights και πρακτικά tips.

Με περισσότερους από 900 συνέδρους από την Ελλάδα και την Κύπρο πραγματοποιήθηκε το πολυαναμενόμενο phygital event του Marketing Week, «Seth Godin & Gary Vee on the Future of Marketing». Κορυφαίοι marketers από σημαντικά brands και όλο το marketers community των δύο χωρών έδωσαν το «παρών», σε μια ανεπανάληπτη για τα ελληνικά δεδομένα διοργάνωση με συντονιστή τον Γιώργο Φραγκάκη, Marketing & Advertising Consultant.

Οι Seth Godin και Gary Vaynerchuk ανέλυσαν μαζί με αναγνωρισμένους experts καίρια ζητήματα, ενώ το κοινό είχε την ευκαιρία να ακούσει τα δικά του ερωτήματα να απαντώνται από τους δύο ζωντανούς θρύλους της επικοινωνίας. Η εκδήλωση έκλεισε με ψηφιακό party υπό τους ήχους του Dino MFU, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συνεχίσουν το virtual networking και να επισκεφθούν τη live expo των χορηγών.

«ΜΙΛΗΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ»
«Η ευκαιρία που έχουμε είναι να κάνουμε τη διαφορά, όχι να βγάλουμε μερικά δολάρια». Ξεναγώντας τους συνέδρους με τον δικό του μοναδικό τρόπο στο σύμπαν του σύγχρονου marketing, ο Seth Godin διέψευσε πολλούς από τους μύθους που κρατούν πίσω brands και agencies, τονίζοντας τη σημασία της εμπιστοσύνης, έναντι της προσοχής. Το motto του, μια συμβουλή με δύο εξίσου σημαντικά μέρη: «Κάντε κάτι που έχει νόημα, για ανθρώπους που ενδιαφέρονται» (Work that matters, for those who care).

Όπως υποστήριξε, το στοίχημα για τους marketers δεν είναι να κλέψουν την προσοχή και να πείσουν όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους να προβούν σε αγορά. Οι επιτυχημένοι marketers είναι αυτοί που αναλαμβάνουν μια υπόσχεση και την τηρούν, χτίζοντας εμπιστοσύνη με το να βοηθούν τους πελάτες τους να γίνουν οι ίδιοι αυτό που επιθυμούν. Που τους δίνουν κάτι που αναγνωρίζεται από τις ομάδες στις οποίες ανήκουν, ή που θέλουν να ανήκουν.

Είναι εκείνοι που αφηγούνται ιστορίες οι οποίες δεν απευθύνονται σε όλους, αλλά, μέσα από intentional design, μιλούν με ουσία σε όσους επιθυμούν να ακολουθήσουν την ίδια κατεύθυνση, δείχνοντάς τους ότι το brand τους καταλαβαίνει και τους «μιλά», όχι «προσωποποιημένα» αλλά «προσωπικά».

«ΠΑΡΑΓΕΤΕ ΤΟ 2% ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ»
Την αξία της περιέργειας υπογράμμισε και ο Gary Vaynerchuk, aka Gary Vee, σε συζήτηση με τους Χάρη Τάκα, Senior Marketing Director της efood, Τάνια Γιακουμάκη, General Manager της Curious Ahead, Γιώργο Γκριτζάλα, Co-Founder & Strategy Consultant της Adjust και Κωνσταντίνο Μουμούρη, Marketing Tribe Lead της Vodafone.

Όπως σημείωσε, η περιέργεια είναι «συγγενής» της ταπεινότητας και, σε συνδυασμό, τα δύο αυτά στοιχεία μπορούν να μετατραπούν σε «υπερδυνάμεις»: θέτουν τον καταναλωτή στο επίκεντρο και αφαιρούν από το κάδρο τον ναρκισσισμό του marketer. Προάγουν επίσης την ενσυναίσθηση, τόσο απέναντι στον πελάτη, όσο και στους συνεργάτες και το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης.

Σοκάροντας, ίσως, πολλούς, ο Gary Vee υποστήριξε ότι το 99% των brands παράγει μόλις το 2-3% του περιεχομένου που θα έπρεπε, προειδοποιώντας τις μάρκες ότι με αυτόν τον τρόπο «εκχωρούν» μερίδιο αγοράς στον ανταγωνισμό. Στην ίδια λογική, έδωσε σαφές προβάδισμα στην ποσότητα έναντι της ποιότητας, λόγω του παράγοντα της υποκειμενικότητας που καθορίζει τη δεύτερη. Όσον αφορά τις πιο δυναμικές τάσεις, εξέφρασε την εκτίμηση ότι, αν και ακόμα σε πρώιμο στάδιο, τα NFTs θα έχουν τον σημαντικότερο αντίκτυπο στο marketing μετά τα social media, προβλέποντας ευρύτερη διάχυσή τους μέσα σε 2-3 χρόνια.

TESTIMONIALS
Εξαιρετικό event! Ήταν μοναδική ευκαιρία για όλους μας να συνομιλήσουμε με αυτούς τους ανθρώπους και να μάθουμε πάρα πολλά από αυτούς. Θεωρώ ότι θα κρατήσουμε αρκετά πράγματα που θα χρησιμοποιήσουμε στο μέλλον και στην πράξη. Τα πάνελ και ο κόσμος είχε πολύ καλή ενέργεια και νομίζω ότι όλοι το ευχαριστήθηκαν!
Χάρης Τάκας, Senior Marketing Director, efood

Το marketing αλλάζει, οι οργανισμοί αλλάζουν και events όπως αυτό είναι μια ευχάριστη έκπληξη, ειδικά για την ελληνική αγορά. Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Boussias για τη διοργάνωση.
Γιώργος Βαρέλογλου, Co-founder, Reborrn

Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Boussias για τη δυνατότητα που μας έδωσε να συνομιλήσουμε με τόσο αξιόλογους ανθρώπους από τον χώρο του marketing, να εμπνευστούμε και να πάρουμε πολλή τροφή για σκέψη και να την εφαρμόσουμε το επόμενο διάστημα στις εταιρείες μας και γενικότερα να προσπαθήσουμε να κάνουμε το extra mile στον χώρο μας. Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την εξαιρετική αυτή διοργάνωση και ευελπιστούμε και για άλλα τέτοια συνέδρια στο μέλλον.
Άννα Γεράκη, Consumer & Shopper Insights Manager, Coca-Cola Hellenic Bottling Company

Ένα θα πω: Boussias rocked! Rocked the stage! Μας έφερε δύοκαταπληκτικούς marketers, entrepreneurs, influencers. Ήταν καταιγιστικό, υπέροχο και νομίζω ότι ήδη περιμένω το επόμενο. Ευχαριστώ πάρα πολύ που μου δώσατε τη δυνατότητα να είμαι στο πάνελ και να συνομιλήσω με μια αγάπη που κρατάει πολλά χρόνια, τον Gary Vee. Ένα μεγάλο ευχαριστώ και πολλά συγχαρητήρια σε όλους.
Τάνια Γιακουμάκη, General Manager, Curious Ahead

Τα βλέπουμε σε video από τη Νέα Υόρκη και για την Boussias είναι μια Τετάρτη. Συγχαρητήρια σε όλους! Ήταν εκπληκτικό, δεν έχω λόγια!
Γιώργος Γκριτζάλας, Co-Founder & Strategy Consultant, Adjust

Νομίζω ότι ο Gary Vee ήταν εξαιρετικός. Μας βομβάρδισε με τις ιδέες του, με τις σκέψεις του. Σίγουρα θα δω και πάλι τη συνέντευξη μαζί του. Εξαιρετικό και το πάνελ και όλοι οι συμμετέχοντες. Ευχαριστούμε πάρα πολύ την Boussias για όλη την οργάνωση, ήταν όλα εξαιρετικά.
Κωνσταντίνος Μουμούρης, Marketing Tribe Lead, Vodafone

Η εμπειρία μου σαν panelist στο event ήταν πραγματικά μοναδική. Πέρα από την τεράστια ευκαιρία του να μοιραστώ το spotlight με έναν τόσο καταξιωμένο και αξιόλογο «guru» του marketing, η δυνατότητα ανταλλαγής απόψεων κα ιδεών σε προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά στο δικό μας industry, είναι κάτι που εμείς οι marketers κυνηγάμε με πολύ ζήλο. Αδιαμφησβήτητα, a one of a kind experience!
Άντρεα Χατζηβασιλείου, General Manager, Partners VMLY&R

Σε αυτό το event δημιουργήθηκαν αναμνήσεις, σχέσεις, ιστορίες, προσδοκίες. Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι νιώθουμε υπεύθυνοι για τις αλλαγές που έρχονται και ένα μόνο μπορούμε να περιμένουμε: κίνηση! Ας εξελίξουμε, ας γίνουμε μέρος και ας συν-δημιουργήσουμε το μέλλον του Marketing!
Ξένια Χατζηιωαννίδου, Digital Marketing Director, Byte the digital agency of Partners VMLY&R Cyprus

ΥΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΕΣΩΝ
«Η δημιουργικότητα αποτελεί το “κλειδί” της επιτυχίας», δήλωσε ο Gary Vee, επισημαίνοντας ότι, παρά τη διαρκή εξέλιξη της τεχνολογίας, ο ανθρώπινος παράγοντας δεν αναμένεται να παραγκωνιστεί στο άμεσο μέλλον. Εκδηλώνοντας την απορία του σχετικά με τις επιμονή κάποιων brands να κατευθύνουν το budget τους σε παραδοσιακά Μέσα, υπογράμμισε τις δυνατότητες targeting και εξατομίκευσης που προσφέρει το digital, συμβουλεύοντας τους marketers να δημιουργούν το κατάλληλο περιεχόμενο για την κάθε πλατφόρμα και να συλλέγουν και να αξιοποιούν το feedback των καταναλωτών ώστε να προσαρμόζονται ανάλογα. Σύμφωνα με τον ίδιο, το audio και οι εναλλακτικές προβολής σε αυτό εξελίσσονται σε σημαντικό πεδίο επικοινωνίας το οποίο θα πρέπει να λάβουν υπόψη τα brands.

Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ «ΤΡΩΕΙ» ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ «ΓΙΑ ΠΡΩΙΝΟ»
Σε συζήτηση πάνελ με συντονιστή τον Χάρη Τάκα, Senior Marketing Director της efood και συμμετέχοντες τους Γιώργο Βαρέλογλου, Co-founder της Reborrn, Άννα Γεράκη, Consumer & Shopper Insights Manager της Coca-Cola Τρία Έψιλον και Άντρεα Χατζηβασιλείου, General Manager & Client Service Director της Partners VMLY&R, ο Seth Godin απάντησε σε ερωτήσεις αναφορικά με ζητήματα βιωσιμότητας, onboarding των εταιρικών ομάδων και του C-suite, αλλά και community building.

Εστιάζοντας στη σημασία της κουλτούρας και της περιέργειας, προέτρεψε τις εταιρείες να δημιουργήσουν περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους τους να ακολουθήσουν την κοινή αποστολή, στο πλαίσιο ενός μοντέλου ηγεσίας και όχι απλά management του ανθρώπινου δυναμικού. «Αναζητήστε ανθρώπους που ενδιαφέρονται πραγματικά, που έχουν περιέργεια και καλή αισθητική. Όλα τα υπόλοιπα διδάσκονται», ανέφερε χαρακτηριστικά.

FOCUS POINTS

  • Seth Godin: «Η ευκαιρία που έχουμε είναι να κάνουμε τη διαφορά, όχι να βγάλουμε μερικά δολάρια. Κάντε κάτι που έχει νόημα για ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Τολμήστε να αναλάβετε τον ρόλο του ηγέτη»
  • Gary Vee: «Παράγετε μόλις το 2-3% του περιεχομένου που χρειάζεται. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες στόχευσης και εξατομίκευσης του digital και δημιουργήστε κουλτούρα περιέργειας»

TIPS ΕΥΕΛΙΞΙΑΣ
Μεταξύ των sessions, η Ξένια Χατζηιωαννίδου, Digital Marketing Director της Byte the Digital Agency, μετέφερε την εικόνα της κυπριακής αγοράς και μοιράστηκε πολύτιμες συμβουλές για ευελιξία και προσαρμοστικότητα:

  1. Ακούστε με ενεργό τρόπο το βασικό σας ακροατήριο.
  2. Τεστάρετε και αναλύετε τα πάντα.
  3. Να είστε proactive.
  4. Κινηθείτε με ταχύτητα.

SHORT BIOS
O Seth Godin είναι ο συγγραφέας 20 βιβλίων που έχουν γίνει παγκόσμια bestsellers, αλλά και ο εμπνευστής των altMBA και The Akimbo Workshops. Το podcast του είναι στο top 1% παγκοσμίως, ενώ το 2018 εισήλθε στο Marketing Hall of Fame. Ο Gary Vaynerchuk δηλώνει «serial entrepreneur» και είναι Chairman της VaynerX και CEO της VaynerMedia. Θεωρείται ένα από τα κορυφαία μυαλά παγκοσμίως στην κουλτούρα του αύριο, το relevance και το internet.