Συμπέρασμα του φετινού ετήσιου συνεδρίου του Συνδέσμου
Την ανάγκη αξιοποίησης των νέων τεχνολογιών για την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και ενσωμάτωσης στη χάραξη της στρατηγικής για τη διαμόρφωση της εικόνας προορισμών, ανέδειξε το φετινό ετήσιο συνέδριο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Το συνέδριο με τίτλο «Tourism in Transition: #someTHINKdifferent», το οποίο παρακολούθησαν περισσότερα από 300 άτομα από τον στενό και ευρύτερο χώρο του τουρισμού, διοργανώθηκε στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών, σε συνεργασία με την εξειδικευμένη εταιρεία συμβούλων στον τομέα του visitor economy & destination marketing Toposophy και τη «weareJARVIS», το content studio του φορέα καινοτομίας και ψηφιακού μετασχηματισμού Found.ation.

Η ανανεωμένη μορφή του συνεδρίου, μεταξύ άλλων περιελάμβανε στην κεντρική σκηνή keynotes, fireside chats και panels διακεκριμένων ομιλητών σε θέματα διαχείρισης προορισμών και ψηφιακών δεξιοτήτων, ενώ παράλληλα στη δεύτερη σκηνή έλαβαν χώρα τρία διαδραστικά masterclasses. Στον εναρκτήριο χαιρετισμό του, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος αναφέρθηκε στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο ελληνικός τουρισμός μέσω της χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον.