Σε μια κατάμεστη αίθουσα παρουσιάστηκαν πολλά ενδιαφέροντα case studies

Πρώτος πήρε το λόγο ο Άλεξ Καραγεώργης, Sales Director της Thinkdigital, ο οποίος παρουσίασε μια σειρά από ενδιαφέροντα στατιστικά σχετικά με τη δημοφιλία του Facebook στην Ελλάδα και εστίασε σε μερικές αξιοσημείωτες ελληνικές και διεθνείς καμπάνιες που αξιοποίησαν τη δυναμική του Facebook.

Ακολούθως, ο Joshua March, βασικός ομιλητής της εκδήλωσης και CEO της iPlatform, εξήγησε στο κοινό πώς μπορεί το Facebook να αποτελέσει ένα πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για την ενίσχυση του brand engagement.

Τέλος, εκπρόσωποι από τις [email protected], OgilvyOne, Rascal και Tribal DDB παρουσίασαν μια σειρά από πρόσφατα ελληνικά case studies και επιβεβαίωσαν τόσο την αποτελεσματικότητα του Μέσου όσο και τη διάθεση όλο και περισσότερων πελατών να επενδύσουν στα social media.