Η H&M παρουσιάζει μια σειρά τριών επεισοδίων για την ανδρική της μόδα με πρωταγωνιστές Έλληνες Influencers. Η νέα ανδρική καμπάνια της H&M με μήνυμα «Wear that feeling» δημιουργήθηκε για να «τονίζει την ισχυρή σύνδεση μεταξύ των ρούχων και της αυτοπεποίθησης που προσδίδει στους άνδρες, όταν νιώθουν κυρίαρχοι στην καθημερινότητά τους», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας.
Παρουσιαστής των επεισοδίων είναι ο Άλεξ Κάβδας και καλεσμένοι του ο Γιώργος Καράβας, ο Ηλίας Μπόγδανος και ο παγκόσμιος πρωταθλητής παρκούρ Δημήτρης Κυρσανίδης, οι οποίοι απαντούν σε ένα challenge ερωτήσεων και μεταφέρουν το δικό τους «Wear that Feeling» moment που τους αντιπροσωπεύει, ενώ παράλληλα μεταφέρουν στο κοινό fun facts της ζωής τους.
Τα τρία επεισόδια είναι διαθέσιμα στην επίσημη σελίδα της H&M στο Facebook.