Η επιλογή ολοκληρώνει το κλειστό δημιουργικό spec που ξεκίνησε στις αρχές του έτους. Η εταιρεία θα συνεργάζεται πλέον με τις δύο εταιρείες για τα παγκόσμια και τοπικά δημιουργικά της, με «guest stars» έναν περιορισμένο αριθμό τοπικών εξειδικευμένων agencies. Η Digitas θα είναι επικεφαλής από πλευράς Publicis, η οποία έχει αναλάβει τις κατηγορίες τσίχλας και μπισκότου, ενώ η Ogilvy και το αδερφό agency David θα κρατούν τα ηνία για την WPP.

Η βρετανική εταιρεία συμμετοχών θα χειρίζεται τις κατηγορίες της σοκολάτας, ροφημάτων σε σκόνη και τυριού. Σύμφωνα με τη Mondelez, με διαφημιστικό budget που ξεπερνά το 1,5 δισ. δολάρια ετησίως, WPP και Publicis θα εργαστούν στο πλαίσιο ενός νέου μοντέλου creative agency, για «μέγιστη δημιουργικότητα, με ταχύτητα».

Δεν είναι ακόμα γνωστό το εάν οι δύο όμιλοι θα κληθούν να συνεργαστούν σε projects στο μέλλον. Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου, ωστόσο οι σημαντικές μεταβάσεις θα δρομολογηθούν σταδιακά με ημερομηνία ολοκλήρωσης τον Δεκέμβριο του 2020.
(Πηγή: TheDrum)