Η JPMorgan Chase ανέθεσε τον global media λογαριασμό της, αξίας 400 δισ. δολαρίων, σε WPP και Dentsu, οι οποίες αναδείχθηκαν global media agencies of record μετά από το review που ξεκίνησε τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το review αφορούσε το offline media buying στις ΗΠΑ, τη Βόρεια Ευρώπη και την Ασία υπό την επίβλεψη της MediaLink. Μέχρι πρότινος τον λογαριασμό κατείχε η Zenith, η οποία ήταν υπεύθυνη για αυτόν από το 2005. Έτσι, ο χρηματοοικονομικός όμιλος διαχωρίζει το media buying budget του, διατηρώντας in-house τη διαχείριση του digital media λογαριασμού ύψους 200 δισ. δολαρίων, και αναθέτοντας εξωτερικά το offline, το οποίο υπολογίζεται στα 218 δισ. δολάρια.
Το WPP θα δημιουργήσει μια ομάδα media agencies της GroupM, με την ονομασία Team JPMC, προκειμένου να διαχειρίζεται τον λογαριασμό, ο οποίος περιλαμβάνει όλο το offline και digital planning, το media buying, τα analytics, το measurement και το SEO. Σημειώνεται ότι η JPMorgan Chase διαχειρίζεται in-house μέρη των marketing δραστηριοτήτων της από το 2015, χρονιά κατά την οποία λάνσαρε και το in-house agency, Inner Circle, υπό την ηγεσία της CMO, Kristin Lemkau, η οποία αντικαταστάθηκε από τη Leslie Gillin τον Ιανουάριο.
(Πηγή: Campaign)