Θετικές προβλέψεις από την ZenithOptimedia

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η έρευνα κάνει πρόβλεψη για ανάπτυξη 3.5% το 2013, 5.1% το 2014 και 5.9% το 2015. «Οι προσδοκίες για την τρέχουσα χρονιά καλυτερεύουν, μετά από μια μακρά περίοδο αρνητικών επιπτώσεων λόγω των δυσμενών οικονομικών εξελίξεων», αναφέρει η μελέτη. Η σταδιακή έξοδος της ευρωζώνης από την ύφεση αποτελεί έναν από τους κυριότερους παράγοντες βελτίωσης σύμφωνα με την ZenithOptimedia, η οποία επισημαίνει ότι η πτώση της διαφημιστικής δαπάνης στην περιοχή θα είναι μικρότερη (4,3%) το 2013, σε σχέση με το 2012 (5,2%), για να οδηγηθεί σε θετικό πρόσημο της τάξης του 0,7% το 2014 και αύξηση 1,9% το 2015. Η μελέτη επισημαίνει επίσης τη δυναμική της online διαφήμισης, η οποία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ταχύτερα από τα παραδοσιακά μέσα, με 8% το 2013 και 7% το 2015. Λόγος γίνεται επίσης για την επίδραση του mobile, στο οποίο η διαφημιστική επένδυση παραμένει χαμηλή (2,8% της συνολικής δαπάνης), με ταχύτατους όμως ρυθμούς ανάπτυξης, 77% το 2013 και 56% το 2014. Συνολικά, η ιντερνετική διαφήμιση αναμένεται να αποσπάσει το 24,6% της παγκόσμιας διαφημιστικής δαπάνης μέχρι το 2015.