Με αύξηση ύψους 12,97% έκλεισε το 11μηνο του 2022 σε επίπεδο δευτερολέπτων ραδιοφωνικού διαφημιστικού χρόνου, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέγραψε το Spot Monitor, το διάστημα Ιανουάριος-Νοέμβριος 2022, ο διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος ανήλθε συνολικά σε 142.914.133 δευτερόλεπτα, με την Αθήνα να καταγράφει αύξηση 16,63%, τη Θεσσαλονίκη 11,23% και την Περιφέρεια 11,39%.

Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παραμένει στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής.

Σε επίπεδο brands, το top 3 καταλαμβάνουν σταθερά αλυσίδες super markets, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης.