Αυξήθηκε κατά 1,04% το 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου, σύμφωνα με τη Media Services

Θετικό ήταν το πρόσημο και για το ραδιόφωνο (+6,14%), ενώ σε πτώση παρέμεινε η δαπάνη για τα περιοδικά (-18,87%) και για τις εφημερίδες (-8,44%), οι οποίες τον Ιούνιο είχαν περάσει σε θετικό πρόσημο (+19,87). Στο σύνολο του 7μηνου Ιανουάριος-Ιούλιος, η διαφημιστική δαπάνη αυξήθηκε κατά 1,04% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα, αυξάνοντας το θετικό της πρόσημο από τον Ιούνιο που ήταν 0,45%.

Η συνολική τεκμαρτή δαπάνη το διάστημα αυτό ανήλθε στα 679.843.290 εκατ. ευρώ, με την τηλεόραση να κρατάει τα «σκήπτρα» της ανόδου, με ποσοστό 22,81%, έχοντας απορροφήσει 337.187.918 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, σε όλα τα άλλα μέσα, τα ποσοστά ήταν αρνητικά. Στο -23,39% η πτώση στα περιοδικά, στο -5,34% στο ραδιόφωνο και στο -1,67% στις εφημερίδες.

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΑΝΑ ΜΕΣΟ – ΙΟΥΛΙΟΣ 2013
Mέσο Ιούλιος 2012 Ποσοστά (%) Ιούλιος 2013 Ποσοστά (%) Μεταβολή (%)
Τηλεόραση 34.768.125 37,24 46.496.938 47,53 33,73
Περιοδικά 30.114.068 32,26 24.431.310 24,97 -18,87
Εφημερίδες 22.785.797 24,41 20.863.615 21,33 -8,44
Ραδιόφωνο 5.687.115 6,09 6.036.113 6,17 6,14
Σύνολο 93.355.105 100,00 97.827.975 100,00 4,79
Mέσο Ιανουάριος- Ιούλιος 2012 Ποσοστά (%) Ιανουάριος- Ιούλιος 2013 Ποσοστά (%) Μεταβολή (%)
Τηλεόραση 274.561.766 40,39 337.187.918 49,09 22,81
Περιοδικά 218.085.699 32,08 167.068.309 24,32 -23,39
Εφημερίδες 149.711.956 22,02 147.204.526 21,43 -1,67
Ραδιόφωνο 37.483.869 5,51 35.483.498 5,17 -5,34
Σύνολο 679.843.290 100,00 686.944.251 100,00 1,04