(ΛΟΝΔΙΝΟ) Η εταιρεία φαίνεται να έχει προσεγγίσει απευθείας συγκεκριμένες εταιρείες, προσκαλώντας τις να συμετάσχουν στο pitch. Η πιο πρόσφατη μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια της Toblerone φέρει την υπογραφή της Ogilvy & Mather και έτρεξε τον Μάρτιο του 2011. Η καμπάνια, παρουσίαζε μια γυναίκα να ανακαλύπτει νέους τρόπους για να φάει τη σοκολάτα, σπάζοντας τα διάσημα τρίγωνα κομματάκια της.
Η καμπάνια συμπεριέλαβε επίσης τη δημιουργία website, επίσης της Ogilvy & Mather, το οποίο έθετε στο κοινό το ερώτημα: «Τί είναι αυτό που κάνει την Toblerone σου, Toblerone;». Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να ανεβάζουν video και να συμμετάσχουν σε μηνιαίες προκλήσεις. Η Toblerone, αφαίρεσε το 2010 ένα τριγωνάκι από τη μπάρα της, με σκοπό να αντιμετωπίσει έτσι την αύξηση του κόστους των υλικών της.
Το διάσημο τριγωνικό σχήμα της σοκολάτας, είναι, όπως λένε, εμπνευσμένο από τα μπαλέτα Folies Bergère του Παρισιού, στα οποία οι χορευτές έκλειναν την παράσταση σχηματίζοντας μια πυραμίδα.