Για τον παγκόσμιο λογαριασμό της στα media

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Μέχρι στιγμής έχουν προσκληθεί να συμμετάσχουν μια σειρά από συνεργαζόμενα agencies, όπως η Carat, η Starcom, η ZenithOptimedia και η MEC. Ωστόσο, εκτιμάται ότι η Marriott International θα προσεγγίσει και άλλα media shops.

Με ανακοίνωσή της, η Susan Thronson, SVP of Global Marketing, τόνισε: «Θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι θα αξιοποιήσουμε τις παγκόσμιες ευκαιρίες και θα συνεργαστούμε με το καλύτερο δυνατό agency ώστε να μας βοηθήσει να αναπτυχθούμε».

Το χρίσμα αναμένεται να δοθεί το φθινόπωρο, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το δημιουργικό λογαριασμό χειρίζονται, ως επί το πλείστον, οι mcgarrybowen και Team One.