Για δημιουργικό και media

Η διαδικασία έχει ξεκινήσει και οι σχετικές παρουσιάσεις αναμένεται να πραγματοποιηθούν το πρώτο 15νθήμερο του Σεπτεμβρίου. Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό ποιες εταιρείες θα διεκδικήσουν τον λογαριασμό, ωστόσο υπενθυμίζουμε ότι στο προηγούμενο spec της Εθνικής το 2010, είχαν συμμετάσχει οι εταιρείες UpSet!, ΑΔΕΛ, Leo Burnett, BBDO και Arrow/Fortune.

Υπενθυμίζεται ότι τα media της Εθνικής Τράπεζας χειριζόταν εξ ολοκλήρου η Leo Burnett, ενώ το δημιουργικό ήταν μοιρασμένο σε Leo Burnett και UpSet!. Η τελευταία, είχε διευκρινίσει με ανακοίνωσή της στα τέλη Ιουλίου ότι δεν είχε σημειωθεί καμία αλλαγή στη συνεργασία της με την Εθνική Τράπεζα. Το συνολικό διαφημιστικό κονδύλι  που είχε τεθεί υπό διαπραγμάτευση στο spec του 2010, είχε ανέλθει σε 45 εκατ. ευρώ.