Έπειτα από τη διακοπή συνεργασίας με την CP&B

(Νεα Υορκη) Σε αυτό συμμετέχουν, σύμφωνα με πληροφορίες, η Droga5, η Ogilvy, η Leo Burnett, αλλά και η 72andSunny, η οποία, όπως και η CP&B, ανήκει στην MDC Partners. Eπικεφαλής του spec έχει αναλάβει ο Rio Shunker, Head of Integrated Marketing στην Coca-Cola North America. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Coke Zero συνεργάζεται με την Ogilvy Paris. Μένει να αποδειχτεί λοιπόν εάν θα αναλάβει η Ogilvy και την αγορά των Η.Π.Α.

Πάντως, η Coca-Cola πρόσφατα ανέθεσε τον αμερικάνικο λογαριασμό της Sprite στη Leo Burnett και τις υπόλοιπες αγορές στην Johannes Leonardo, υποδηλώνοντας ενδεχομένως ότι προτιμά να έχει ένα agency απόλυτα αφοσιωμένο στις Η.Π.Α. Το 2011, η Coca-Cola δαπάνησε περί τα 35 εκατ. δολάρια για την προβολή της Coke Zero, αρκετά περισσότερα δηλαδή σε σχέση με τα 23 εκατ. της Diet Coke.