Η Allianz βρίσκεται σε διαδικασία spec για την ανάθεση του media and planning λογαριασμού της, σύμφωνα με το Campaign. Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα, τρία δίκτυα θεωρείται ότι έχουν απομείνει στην «κούρσα» για τον παγκόσμιο media and planning λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών.
Η Allianz έχει περιορίσει τις επιλογές της στις εταιρείες Omnicom, Group M και Dentsu και οι τελικές παρουσιάσεις έχουν πραγματοποιηθεί. Να σημειωθεί ότι η Mindshare είναι, επί του παρόντος, ο ανάδοχος του λογαριασμού στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Επιπλέον, η γερμανική Allianz ανέθεσε στην Ogilvy Group τον παγκόσμιο creative λογαριασμό της το 2014, ενώ έκτοτε έχει συνεργαστεί με τη Wieden & Kennedy Amsterdam το 2022 και την Edelman το 2023.
Τέλος, στο σχετικό δημοσίευμα του Campaign αναφέρεται ότι η Allianz αρνήθηκε να κάνει κάποιο σχόλιο, όπως και οι Omnicom, η Dentsu και η Group M, μέρος της οποίας είναι η Mindshare.
(Πηγή: Campaign)