Συνολικά βραβεύτηκαν 45 καμπάνια από 7 χώρες
Οι Publicis D Ireland και Renault είναι οι νικητές του Grand Prix των IMC European Awards 2014, για την καμπάνια «Renault Carculator».

(ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ) Συνολικά, φέτος βραβεύτηκαν 45 καμπάνια από 7 χώρες, με το Βέλγιο να αποσπά 19 βραβεία, την Ιρλανδία να αποσπά 10, την Τσεχία 7, Το Ηνωμένο Βασίλειο 6, την Ισπανία 3 την Ιταλία 2 και την Ολλανδία να αποσπά 1 βραβείο. Όλοι οι χρυσοί νικητές θα έχουν τη δυνατότητα δωρεάν συμμετοχής στο online εκπαιδευτικό πρόγραμμα IMCC International Diploma. Ο Ondrej Gottwald, Πρόεδρος του IMCC, ανέφερε: «Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για τη διεξαγωγή ακόμα μιας επιτυχημένης διοργάνωσης IMC European Awards. Συγχαρητήρια σε όλα τα agencies και τους πελάτες τους για το υψηλό επίπεδο που εμφανίζουν στις integrated marketing επικοινωνίες στην Ευρώπη».