Δέκα φορές πιθανότερο να επενδύσουν σε smart συσκευές, παρά σε ρούχα, αναφέρει η Samsung

Προτεραιότητα σε αγορές για το σπίτι που βελτιώνουν τη συναισθηματική και ψυχική ευεξία παρά τη λειτουργικότητα δίνει ένας στους τρεις Ευρωπαίους, σύμφωνα με την πανευρωπαϊκή έρευνα «Αποκεντρωμένος τρόπος ζωής: Από τις συνήθειες του lockdown σε έναν νέο τρόπο ζωής» της Ipsos Mori για τη Samsung. Παράλληλα, βρέθηκε ότι είναι δέκα φορές πιθανότερο να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα σε έξυπνες τεχνολογίες ή έξυπνες συσκευές για το σπίτι από ό,τι σε επώνυμα ρούχα, ενώ επτά στους δέκα θα διατηρήσουν χόμπι και συνήθειες που απέκτησαν στο lockdown. Επίσης, 50% όσων ξεκίνησαν να επικοινωνούν μέσω βιντεοκλήσης, την ίδια περίοδο, θα συνεχίσουν να το πράττουν και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.

Ενδεικτικά, βρέθηκε ότι 39% των Ευρωπαίων βλέπουν το σπίτι τους ως μέρος όπου εκφράζουν τον εαυτό τους, με 37% να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πλέον περισσότερο για την εικόνα του, ενώ 64% βλέπουν το σπίτι ως τον «ασφαλή τους χώρο». Ένας στους τρεις (33%) δήλωσε ότι, όταν σκέφτεται τι να αγοράσει για το σπίτι του, βελτιώνεται η ψυχική ευεξία του, ενώ για το 37% είναι πλέον πιο σημαντική η αγορά αγαθών που κάνουν τη ζωή στο σπίτι πιο άνετη.

Επιπλέον, 41% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι κάνουν πλέον πράγματα στο σπίτι που δεν είχαν κάνει ποτέ πριν, τα οποία φαίνεται ότι θέλουν να τα διατηρήσουν. Οκτώ στους δέκα (78%) δηλώνουν ότι θα ήθελαν να συνεχίσουν να μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι, 74% να συνεχίσουν να ξεκινούν καινούρια χόμπι, όπως ζωγραφική και κηπουρική, και 66% να συνεχίσουν να αναβαθμίζουν το σπίτι τους.