Ανάπτυξη παρουσιάζει ο όμιλος WPP, το γ΄ τρίμηνο του 2021, καθώς οι καθαρές πωλήσεις του σημείωσαν αύξηση σχεδόν 7% σε σχέση με το 2019, ανεβάζοντας την πρόβλεψη ανάπτυξης για όλη τη χρονιά για τρίτη φορά φέτος. Συγκεκριμένα, τα οργανικά έσοδα αυξήθηκαν, το γ΄ τρίμηνο, κατά 15,7% στα 3,2 δισ. λίρες Αγγλίας σε σχέση με το 2020, όπου είχαν μειωθεί κατά 8,4%.

Μέσα σε 2 χρόνια, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 6,9% σε σχέση με το 2019, γεγονός το οποίο αποτελεί σημαντικό στοιχείο για επενδυτές οι οποίοι κοιτούν πέραν της βραχυπρόθεσμης επίδρασης της πανδημίας. Στον παγκόσμιο τομέα των integrated agencies, ο οποίος περιλαμβάνει το creative και τα media, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 13,5% το γ΄ τρίμηνο του 2021 σε σχέση με το 2020. Ο βραχίονας των media του WPP, GroupM, κατέγραψε αύξηση εσόδων 19%, ενώ τα creative agencies του σχεδόν 10%.

Ο Mark Read, Chief Executive του WPP, υπογράμμισε και τον ρόλο της Choreograph, του data βραχίονα του ομίλου, για τη σύνδεση των data και της τεχνολογίας με το creative, αποδεικνύοντας, όπως σημείωσε, την αξία του για τους υφιστάμενους και τους νέους πελάτες σε πρόσφατους διαγωνισμούς για πελάτες, όπως Unilever και Bayer.

(Πηγή: Campaign)