Στην Initiative της IPG Mediabrands και στο ανεξάρτητο agency με έδρα το Τέξας, PMG, ανέθεσε η Nike τον παγκόσμιο media λογαριασμό της, αξίας ενός δισ. δολαρίων, μετά από media review, το οποίο ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο.
Συγκεκριμένα, το footwear brand ανέθεσε στην PMG τον ρόλο του integrated media agency of record για την αγορά της Βόρειας Αμερικής, εκτιμώμενης αξίας 300-400 εκατ. δολαρίων, καθώς και τον ρόλο του global digital capabilities partner. Η Wieden + Kennedy, η οποία αποτέλεσε το creative agency of record της Nike για περισσότερα από 35 χρόνια και χειριζόταν προηγουμένως το media planning για τη Β. Αμερική, φέρεται να συμμετείχε στο pitch.
Ο μεγάλος «νικητής» ωστόσο της διαδικασίας αναδείχθηκε η Initiative, καθώς ανέλαβε τον διεθνή λογαριασμό της Nike για την Ευρώπη, την Ασία και τη Λατινική Αμερική. Οι δραστηριότητες της Nike ήταν προηγουμένως μοιρασμένες ανάμεσα στη Mindshare και την Assembly, η οποία κατείχε την Ευρώπη, και μέρος της Ασίας και Ιαπωνίας.
(Πηγή: Campaign)