Η TUI επανεξετάζει τον πανευρωπαϊκό media λογαριασμό της, με στόχο την ενοποίηση των συνεργατών σε ένα ενιαίο network agency. Το travel agency δήλωσε ότι η ενοποίηση ήταν το «προφανές επόμενο βήμα» μετά την κατάκτηση του creative λογαριασμού από τη Leo Burnett, δυόμισι χρόνια πριν.

Σε ένα κλειστό review που υποστηρίζεται από την The Aperto Partnership, η TUI ζήτησε από τα συνεργαζόμενα agencies σε όλη την Ευρώπη να συμμετάσχουν στη διαδικασία, αλλά δεν εξετάζει περαιτέρω αιτήσεις. Επί του παρόντος, η EssenceMediacom έχει αναλάβει το media planning and buying της TUI στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σημειώνεται πως διάφορα media agencies είναι υπεύθυνα για τον λογαριασμό της TUI σε όλη την Ευρώπη.

Το 2021, η TUI επέλεξε τη Leo Burnett για τον creative λογαριασμό της στην Ευρώπη, μετά από διαγωνισμό που διήρκησε πέντε μήνες. «Οι ομάδες marketing ένιωσαν πραγματικά το όφελος μιας πιο συνδυασμένης προσέγγισης και την ανάπτυξη δημιουργικών στοιχείων μετά τον διορισμό της Leo Burnett», δήλωσε ο Erik Friemuth, Group Chief Marketing Officer του TUI Group. «Έχουμε καλή σχέση με όλα τα τοπικά media agencies και είμαστε ευτυχείς που συμμετέχουν όλοι», πρόσθεσε.

(Πηγή: Campaign)