Αναμένεται να πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο μήνα

[Λονδίνο] Το agency που θα επιλεγεί θα κληθεί να δημιουργήσει μία παγκόσμια καμπάνια η οποία θα “τρέξει” σε όλες τις μεγάλες αγορές -έμφαση, πάντως, θα δοθεί σε Ευρώπη και Ασία. Η τελευταία φορά που είχε γίνει αντίστοιχο spec ήταν το Φεβρουάριο του 2006 και τότε είχε επικρατήσει η Wieden & Kennedy Amsterdam, όμως καμία δουλειά της δεν προβλήθηκε.

Σε ό,τι αφορά στην ανάθεση, το spec δεν θα επηρεάσει τη συνεργασία που έχει η Carlsberg σε τοπικό επίπεδο με διάφορες εταιρείες.
Για παράδειγμα, η Saatchi & Saatchi θα εξακολουθήσει να έχει την ευθύνη για την αγορά της Μεγάλης Βρετανίας.