Στην επανεφεύρεσή της προχωρά η Nielsen, μετά από μια σειρά κινήσεων οι οποίες έθεσαν υπό αμφισβήτηση την εταιρεία ερευνών. Συγκεκριμένα, η Nielsen ανανεώνεται και παρουσίασε χθες το νέο λογότυπό της και το νέο mission statement της με στόχο να αλλάξει την εντύπωση που έχει σχηματίσει το κοινό για την ίδια.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί μια ταραγμένη χρονιά για την εταιρεία, η οποία προχώρησε στην πώληση της NielsenIQ business στις αρχές του 2021 και, έκτοτε, εστίασε εκ νέου στην παροχή προϊόντων σχετικών με το measurement, audience και το περιεχόμενο, αναπτύσσοντας, παράλληλα, τη λύση cross-media measurement, Nielsen One, η οποία αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2022.

«Το rebranding δεν έχει στόχο να παραπλανήσει, αλλά να απεικονίσει με ακρίβεια τις τρέχουσες δραστηριότητές μας», σημείωσε η Jamie Moldafsky, Chief Marketing and Communications Officer της Nielsen, προσθέτοντας ότι η ανανέωση της εικόνας της εταιρείας προετοιμάζεται από τον Ιανουάριο. Η νέα εταιρική εμφάνιση της Nielsen θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια του Advertising Week New York, αυτήν την εβδομάδα, και θα αναπτυχθεί στα physical και digital υλικά της. (Πηγή: AdAge)