Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nielsen Audience Measurement, Σπύρος Ζαβιτσάνος, σκιαγραφεί το τοπίο σε συνέντευξη που παραχωρεί στην ειδική έκδοση του Marketing Week, «ΤV Insider: The day after». H ειδική αυτή έκδοση αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο, με στόχο να αναδείξει τα νέα -θεσμικά και τεχνολογικά- δεδομένα στα οποία θα βαδίσει η ελληνική τηλεόραση το 2019. Ο Σπύρος Ζαβιτσάνος αναλύει τάσεις όπως το «livestreaming», οι δυνατότητες «overthetop» και άλλες τεχνολογίες που, όπως λέει, υπάρχουν ή θα υπάρξουν στο μέλλον, τονίζοντας ότι όλα αυτά ΕΙΝΑΙ τηλεόραση: «Πρόκειται απλώς για νέους εναλλακτικούς τρόπους με τους οποίους μπορεί ο τηλεθεατής να βρει και να δει το video περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει».

Ο Σπύρος Ζαβιτσάνος αναλύει επίσης το μέλλον των μετρήσεων τηλεθέασης στο νέο τηλεοπτικό τοπίο και εξηγεί ότι σε όλες τις χώρες του κόσμου υπάρχει μία (ανά χώρα/αγορά) μέτρηση τηλεθέασης, όπως κι ένα νόμισμα: «΄Οπου έχει υπάρξει δεύτερη μέτρηση, αυτό συνέβη για μικρό χρονικό διάστημα και σύντομα η αγορά επέλεξε προμηθευτή». Παράλληλα, εξηγεί γιατί… κανείς δεν γνωρίζει κάποιον με «μηχανάκι της AGB».

Στην έκδοση «ΤV Insider: The day after» συμμετέχουν επίσης με σημαντικές συνεντεύξεις και αρθρογραφία οι Λευτέρης Κρέτσος, Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Ροδόλφος Μορώνης, Αντιπρόεδρος ΕΣΡ, Πάνος Κυριακόπουλος, Πρόεδρος ΕΙΤΗΣΕΕ, Στέλιος Παπαθανασόπουλος, Καθηγητής Οργάνωσης και Πολιτικής ΜΜΕ, πρώην Πρόεδρος του Τμήματος ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Πλειός, Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μέλος του ΕΣΡ, Κάρολος Αλκαλάι, Γενικός Διευθυντής του Star Channel, Λυδία Μιχαήλ, Διευθύντρια Προγράμματος Alpha, ενώ αναμένεται η κατάθεση απόψεων και σχολίων πολλών ακόμα σημαντικών ανώτατων και ανώτερων στελεχών της ευρύτερης αγοράς της Επικοινωνίας, της Διαφήμισης, των ΜΜΕ και Θεσμικών Οργάνων.