Σύμφωνα με την ετήσια έκθεσή του για την οικονομική χρήση του 2011

Με βάση τα στοιχεία που παρατίθενται εκεί, η Vivartia θα στοχεύσει στις εξαγωγές γαλακτοκομικών και κατεψυγμένων προϊόντων, ενώ παράλληλα θα κινηθεί προς την ενίσχυση των σημάτων Goody’s, Flocafe και Everest σε Βαλκάνια, Ρωσία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Όπως αναφέρεται στην έκθεση, ο όμιλος συνεχίζει την προσπάθεια μείωσης κόστους, η οποία εστιάζεται στην επαναδιαπραγμάτευση συμφωνιών με προμηθευτές πρώτων υλών και συμβάσεων μίσθωσης λειτουργικών χώρων του κλάδου εστίασης. Παράλληλα, χαράζει νέα εμπορική στρατηγική με το λιανεμπόριο, συνδέοντας κίνητρα και εκπτώσεις με την επίτευξη συγκεκριμένων στόχων πωλήσεων. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η αναφορά στα μερίδια αγοράς του ομίλου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η Vivartia κατέχει την πρώτη θέση με μερίδιο 25% στο λευκό γάλα, την πρώτη θέση στο σοκολατούχο ( 55%), τη δεύτερη στο γιαούρτι (18%) και την πρώτη στους φρέσκους χυμούς (45%). Τέλος, το μερίδιό της στα κατεψυγμένα λαχανικά φθάνει στο 63%, το 20% στις ζύμες, το 23% στην εστίαση, καθώς και 20% στην αγορά καφέ.