Το νέο εκπτωτικό εμπορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης
Η Minds ανέλαβε δημιουργικό και PR και η Mindshare τα media, που θα κινηθούν κατά κύριο λόγο στην τηλεόραση της Β. Ελλάδας. Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί η Δούκισσα Νομικού. Της ανάθεσης προηγήθηκε spec, στο οποίο συμμετείχαν οι εταιρείες Frank, Spot JWT, Minds, Orange και Πυλαρινός. Μετά την κατάληξη στη Minds, διενεργήθηκε media spec δύο εταιρειών, με τελική ανάδοχο τη Mindshare. Το One Salonica Outlet Mall βρίσκεται στο κτίριο όπου στεγαζόταν το City Gate και στεγάζει μερικές από τις γνωστότερες μάρκες ένδυσης και υπόδησης, καταστήματα εστίασης και προσεχώς κινηματογραφικές αίθουσες.
Αναπτύσσεται από τους όμιλους Μαρινόπουλου, NotosCom, PIMA και Φάις. «Η παρουσίαση της Minds, η γνώση της τοπικής αγοράς, η εμπειρία της στα εμπορικά κέντρα και κυρίως ο τρόπος σκέψης της μας έπεισε ότι είναι η κατάλληλη επιλογή», δήλωσε σχετικά στο Daily Fax ο Μωρίς Σιακκής, Chief Marketing Officer της Fais Group of Companies, της εταιρείας που έχει την ευθύνη του marketing.